vonkydonky

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av veronika wall - 26 februari 2013 20:25

Ännu en dag som varit lite up and down sorry min engelska vet ifan om jag stavade rätt nu eller skrev rätt skitsamma hehe typiskt min osäkerhet.Har haft obehag i min mage hela kvällen pga min förbannade IBS men men det är ju sånt man har lärt sig leva med .Jag har faktiskt inte gjort så speciellt mycket idag o det grämer mig lite .Vet ifan vart mitt jävlar anammar tagit vägen hmm .Jag måste verkligen rycka upp mig o sluta grubbla :-) detta jäkla grubblandet tar kål på mig ,nu ska jag försöka tagga ner innan jag ska krama kudden till sömns . Kram o natti natti alla besökare .

Av veronika wall - 26 februari 2013 15:02

Vad fan är det med mig ....allt jag gör går bara åt pipan allt jag ska ta tag i blir inte gjort .Ringde en del samtal röriga som dom blev haha folk tror snart att jag inte har alla rätt i skallen alltså ,men förresten det har jag ju nog inte skämt o sido ...Jag har även haft en enorm irritation inom mig ett par dagar förstår inte riktigt varför .Imorgon ska jag till sjuksköterskan för att se över min adhd medicin har fått kraftiga biverkningar från o till nu .Jag har gått på dom i ett år nu snart o innan funka dom kanon hmm jaja jag vill ju bara må bra o få vardagen att funka ....

Av veronika wall - 26 februari 2013 09:10

Ett måste :-)

Av veronika wall - 26 februari 2013 08:45

Då var man precis uppstigen ,känner mig mer död än levande .Förstår inte varför jag är så förbannat trött o orkeslös , varje morgon är en pina att behöva stiga upp jag är en morgon människa i vanliga fall . Jag ser att en del har kikat in här , varför inte lämna ett litet avtryck ... Ni behöver inte vara blyga hehe . Jag kikar in lite senare vet jag min hjärna är helt nollad nu på morgonen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards