vonkydonky

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av veronika wall - 4 mars 2013 20:38

Dagen har rullat på idag Jag har mått nästan kanon idag medicinen har funkat som det ska konstigt nog ,har nu gått på den ca 1 år hehe Har varit helt underbart väder idag skönt att kunna vara ute .Alla barnen har varit hemma idag eftersom dom hade studiodag riktig Mysdag kan man säga lite fart o fläkt med andra ord .Imorgon är det tillbaka till vardagen dagis skola o lite egentid ,hm vad ska man då hitta på ,vi får väl se imorgon .Nu får man väl dofta framför tv:n innan det blir nannedags hehe godnatt sussa sött vet ja

Av veronika wall - 4 mars 2013 17:13

Korv stroganoff blev det idag

Av veronika wall - 4 mars 2013 14:48

Så härligt att bara strosa runt i solen lite snödroppar o vintergäck så vi med .Härligt...

Av veronika wall - 4 mars 2013 13:04

Har varit helt uppe i mig själv glöm bort att lägga in ett morgonblogg haha.Känns som jag börjar få lite rätt på ritalinen ,vi får väl se har lite små krämpor kvar o jag vill ha lite lite mer effekt från dom ...läkaren menar på att jag få prova mig fram liksom o det är fan inte det lättaste hehe ...solen skiner även idag gutt inte ska man klaga det är bara att se till att njuta till fullo ...Vi kan väl hoppas att våren snart är här ...så man kan börja ge sig ut lite mera . Kikar in lite senare puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards