vonkydonky

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av veronika wall - 5 mars 2013 18:01

Känner inte för att skriva nåt mer i dag .Helt off to day ....Ingen lust till nåt .Bläääää säger jag bara .så jävla fucking bull .:-(

Av veronika wall - 5 mars 2013 13:12

Jahapp spännande värre nu vill läkaren att jag ska göra uppehåll på min medicin spännande en hel månad också hur fan ska detta gå hehe det bli verkligen spännande :-/ Dom har fan inte alla rätt i huvudet .Dom förstår inte hur min vardag kommer att se ut.Jag kommer att gå på helspänn o må skit men men det är bara snällt göra som dom säger helt enkelt .Det blir en underbar månad NOT....Fan vad trött jag blir alltså när jag väl börjar få ordning på det hela

Av veronika wall - 5 mars 2013 08:23

Det blir nog vårdcentralen idag för mig o lillstumpan jag har haft ont i halsmandlarna nu i en hel vecka snart jag kan fan inte svälja stel i nacken börjar undra om det är halsfluss så jädrans jobbigt alltså o lillstumpan har så himla jobbig rosslig hosta låter inget bra alltså Får väl hoppa dagis idag tror jag Förmodligen säger väl läkarna som vanligt ,virus men vad fan hon har varit kass nu i en hel månad det vill inte bli bra hmmmm hatar feb o mars bara massa sjukdomar så less på det ses sen vet jag kram ....lite c vitamin intag blev det med nu så här på morgonen men inget slår dom svenska jodgubbarna längtar till sommaren .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards