vonkydonky

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av veronika wall - 11 mars 2013 19:47

Slänger in ett litet blogginlägg trots att jag varken har orken eller kraften till det egentligen .Skulle varit i Landskrona på Lassarettet imorse för en undersökning men blev inget pga min jädrans smärta i axeln skuldran armen så det sket sig .Har mer eller mindre bara legat hela jävla dagen.Var i väg hos naprapaten ,oh fy fan vad det gjorde ont hade fan helre fött 20 barn än den smärtan säger jag bara .Bara hoppas att det släpper nu i dagarna .adjö....

Av veronika wall - 11 mars 2013 19:47

Slänger in ett litet blogginlägg trots att jag varken har orken eller kraften till det egentligen .Skulle varit i Landskrona på Lassarettet imorse för en undersökning men blev inget pga min jädrans smärta i axeln skuldran armen så det sket sig .Har mer eller mindre bara legat hela jävla dagen.Var i väg hos naprapaten ,oh fy fan vad det gjorde ont hade fan helre fött 20 barn än den smärtan säger jag bara .Bara hoppas att det släpper nu i dagarna .adjö....

Av veronika wall - 11 mars 2013 19:46

Slänger in ett litet blogginlägg trots att jag varken har orken eller kraften till det egentligen .Skulle varit i Landskrona på Lassarettet imorse för en undersökning men blev inget pga min jädrans smärta i axeln skuldran armen så det sket sig .Har mer eller mindre bara legat hela jävla dagen.Var i väg hos naprapaten ,oh fy fan vad det gjorde ont hade fan helre fött 20 barn än den smärtan säger jag bara .Bara hoppas att det släpper nu i dagarna .adjö....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards