vonkydonky

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av veronika wall - 14 mars 2013 08:14

Godmorgon allt folk...Steg upp för en stund sedan ont som fan idag med undrar när fan det vänder så himla tradigt .Men vad fan man kan ju inte sluta leva för det ,man lever ju trots allt bara en gång ,lite tradiga blogg inlägg nu den sista tiden men det har ju sina orsaker , man måste ju få gnälla av sig någonstans hehe .MEn det bli väl bättre får jag hoppas .Dagen idag går väl mest ut på att bara ligga o slappa kan inte göra mycket mer pga ont .Ska snart knalla ner till dagis med lillan så hon får en rolig o lärorik dag tillsammans med kompisarna Det känns verkligen som hon stortrivs o det känns så himla skönt i mitt hjärta .Jag har sett att jag har en del besökte på min blogg alltid kul hehe ledsen bara att inlägger innehåller mycket gnäll pga mitt onda men jag lovar det blir bättre .Önskar alla en underbar torsdag med mycket skatt o kärlek

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards