vonkydonky

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av veronika wall - 16 mars 2013 15:25

Trots smärtan o alla biverkningar på värktabletterna har jag varit i väg med familjen på öppet hus i högstadiet där min son går ,det var kul ....Fick vara med på hans lektioner o se hur det var .Gick runt hälsade på några lärare o barn o sånt .Sent inom affären handla middag kyckling o potatis med gelé o hemmagjord press gurka blir det sen i kväll blir det räksmörgås lite festligt får man väl ha när man mår skit .Skiter nu i alla värkpiller eftersom jag mår fruktansvärt på dom inga kul biverkningar har nu testat naproxen paraflex diflaflonak tramadol o ja Gud vet vad puh resultera till magsmärtor kraftig huvudvärk ont i njurarna skakningar yrsel orokänslor nerstämd mf Jag får väl snällt hålla ut med smärtan fast den är sjukt jobbig .Läkaren ringer på måndag får väl se om det finns andra alternativ .Puss ha en underbar lördag .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards