vonkydonky

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av veronika wall - 25 mars 2013 20:36

Förbannade jävla skit virusparticklar tror det är 10:e förkylning jag åkt på nu sen januari fan alltså ont i huvet stopp i näsan svider i halsen känner mig typ helt jävla fuckt up .Må dessa jävla virus möget fara o flyga så långt bort som möjligt .Trött på att vara sjuk nu ...jaja jag får väl ta min toarulle o fräsa mig till sömns haha .Ha en trevlig kväll....

Av veronika wall - 25 mars 2013 12:05

Då har man varit hos sjukgymnasten men inte så mycket han kan göra åt mitt diskbrock ,Det är bara att vänta o låta det läka ut av sig själv väntar även på tiden för röntgen för att kunna se hur diskar o dyligt ligger .Fint väder är det idag önskar bara att snön försvann ....Mycket mer har väl inte hänt än idag vi får väl se hur resten av dagen utvecklar sig :-) Nu ska jag käka en god macka med brieost o paprika :-)

Av veronika wall - 25 mars 2013 12:05

Då har man varit hos sjukgymnasten men inte så mycket han kan göra åt mitt diskbrock ,Det är bara att vänta o låta det läka ut av sig själv väntar även på tiden för röntgen för att kunna se hur diskar o dyligt ligger .Fint väder är det idag önskar bara att snön försvann ....Mycket mer har väl inte hänt än idag vi får väl se hur resten av dagen utvecklar sig :-) Nu ska jag käka en god macka med brieost o paprika :-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards