vonkydonky

Alla inlägg den 10 april 2013

Av veronika wall - 10 april 2013 19:59

Ja då börjar dagen leda mot sitt slut ,kallt som Fasiken har det varit idag fy attans jag som hata kyla .Jag vet inte vart jag fått detta ifrån men har för mig att det kunde bli 15 grader i helgen ,säker någon önskedröm jag haft hahaha men vi får väl se .Jag ger upp måste göra annat nu ses i morrn godnatt alla puss o kram

Av veronika wall - 10 april 2013 16:24

I förmiddags var jag på nevrologiskt undersökning misstänkte Ms visst men jag klarade kriterierna på testerna Det visade sig att jag troligt vis har haft ett diskbrock i ländryggen som gjort att mitt ben slutade fungera normalt .Det kallas för dropfot .Men det har blivit lite bättre måste bara börja träna benet så jag får tillbaka min normala muskulatur i den också får jag mer problem o ont igen o sämre kraft då får man operera o det vill jag ju gärna slippa hihi .Han kollade även lite på mitt andra diskbrock som då sitter i nackkotan o sa att jag har visst tappat kraften i vänster armen .Jag sa att jag väntar på en rönken för att se hur illa det är .Det med foten började i januari runt den 4:e o är ännu inte bra .Det i nacken började för typ 5 eller 6 veckor Sedan o jag har fortfarande lika ont bull .Börjar vänja mig vid smärtan men jag hade gärna sluppit den .Ska till sjukgymnasten på måndag så vi får väl se vad han säger om det hela .Fy vilket tråkigt inlägg det blev ,men men man behöver ju inte läsa det om man inte vill .tjohopp Har även fixat till min blogg ,blev faktiskt rätt nöjd .Ligger nu på golvet o slappar o drömmer mig bort vill ha motorcykel o glida runt på vägarna med så gutt det hade varit ...

Av veronika wall - 10 april 2013 10:41

Tränar magen ,jobbigt men vafan vill man vara fin får man lida pin sägs det haha ,

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards