vonkydonky

Alla inlägg den 11 april 2013

Av veronika wall - 11 april 2013 22:30

Då var man hemkommen från Malmö .Jävla pissväder att ligga o köra i ,men hem kom man haha .Nu ska jag gå o Nanna kudden tror jag om jag nu får sova något inatt eller om mitt jävla diskbrock ska bråka med mig ,så jävla less på denna smärta alltså så det heter duga .Puss på er natti natti

Av veronika wall - 11 april 2013 19:04

Dagen idag är en märklig dag- Den är din. Gårdagen föll ur dina händer och kan inte få mer innehåll än du redan har givit den Morgondagen vet du ingenting om men dagen idag den har du använd dig av det Idag kan du hjälpa någon idag kan du glädja en annan .....

Av veronika wall - 11 april 2013 07:50

Vaknade för typ 1 1/2 timme sedan ,dricker mitt morgonkaffe gutt Ska snart ge mig iväg på frukost buffé på Fannys dagis ,mys pys .Idag har jag inget inplanerat tradigt då jag blir så himla rastlös , men men jag får väl ta dagen som den är .Ibland behöver man väl dagar utan förpliktelser .Känner att veckorna bara rusar iväg i full fart hinner knappt registrera .Ritalinen funkar väl lite sisådär där denna gången har höjt dosen lite nu andra veckan vet inte riktigt vad jag känner ,inställningen är så himla jobbig jag vill ju ha rätt effekt med en gång ,tålamod vad är det ?nåt jag inte har tyvärr men denna gången har jag gett mig fan på att göra det rätt i lugn takt .Tyvärr är där ju en hel del biverkningar när den går ur kroppen men det är värt det .Det är ett fantastiskt hjälpmedel i vardagen .Nä nu har jag inte tid med detta måste göra mig iordning så man kan se anständig ut när man ge sig ut hahaha om det nu går .puss alla ta väl hand om er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards