vonkydonky

Alla inlägg den 12 april 2013

Av veronika wall - 12 april 2013 20:42

Har tyvärr inget vettigt att skriva om just nu hahaha skönt att bara slappa ....Jag har just nu lagt energin på hyllan .Det ni är inte likt mig inte .Jag brukar alltid ha eld i brasan annars .Tjofrejs på er allesammans .

Av veronika wall - 12 april 2013 17:53

Trött mår inget vidare tankarna far omkring ,orkar inget, känner mig kraftlös .Förstår inte ,varför kan jag inte tänka bättre ,varför alla dessa måsten .Vill bara gå vidare men många stopp på vägen för jag måste tänka ,hmm jag o tänka vilken kombination haha .Fredag idag veckan leder mot sitt slut härligt ,eller NOT .:-/ Jag vet inte .Shit vad positiv jag lät nu då ......Dagen har väl ändå varit bra trots allt .Himla tur att man har barnen ,dom sprider en enorm lycka o det räcker verkligen långt ...Tyvärr skrivs det väldigt mycket negativt på min blogg just nu kan bero på att jag är inne i en svacka eller nåt .Medecinen har både sina för o nackdelar .Lnskar alla en fantastisk kväll o helg med nära o kära Puss & kram till er alla ....

Av veronika wall - 12 april 2013 07:51

Vaknade för en stund sedan mår inget vidare ,har wn sådan rälig rosslig hosta som inte vill ge med sig plus ont i bihålorna men men det hjälper inte att gnälla haha .Vart har det fina väder blivit av jag hatar grådaskigt o regn vill ha soooool o värme nu .Vet inte riktigt vad som händer idag jag får väl helt enkelt se .Lillstumpan ska på dagis ivarjefall så hon får lekt med sina kompisar ,hon bara älskar det så skönt att se ,men det är klart vissa dagar blir hon ledsen när jag ska gå o det gör ju så ont i en fast man gjort detta innan med dom andra barnen .Men sån tur går det över rätt fort .Sen när man kommer för att hämta lyser hon upp som en sol :-) och kommer springande mot en med öppna armar så härligt .Nä nu ska jag o lillan mysa litta puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards