vonkydonky

Alla inlägg den 13 april 2013

Av veronika wall - 13 april 2013 18:19

Den viktigaste relationen du har ,är den du har till dig själv.Den kvalitet som din relation till dig själv har ,kommer att påverka alla dina relationer.

Av veronika wall - 13 april 2013 16:41

Blir så trött på denna förbannade hosta ,har nu troligt vis fått en muskelbrisning i magen pga av hostan ,så varje gång jag hostar nu gör så in i helvetes ont .Ligger just nu bara på sofflocket o tycker synd om mig :-) .Barnen dom ränner ut o in haha skönt att dom har så många kompisar ,dom har alltid fullt up ....Lillfisen springer bara runt o gör en massa hyss busungen själv ,hon snackar som attans med .Ja hemma hos mig är det typ liv o rörelse från morgon till kväll .Visst e det härligt med barn :-) får väl se till att lyfta mitt feta arsle snart o laga mat till hela ligan ......hahaha

Av veronika wall - 13 april 2013 11:47

Jag är nog fan inget bra på det här med bloggskrivandet ,då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om .Många tycker nog man e knäpp som bloggar men jag tycker att det är rätt kul att bara skriva lite så där helt apropå om vad man vill .Sen bryr jag mig heller inte om vem som läser eller om folk kan tycka att man är knäpp för vissa saker man skriver om .Jag är den jag är o det kan jag inte ändra på .En blogg ser jag lite som en dagbok fast då att den är offentlig .Ibland kanske många har nytta av vissa inlägg ,vad vet jag .Själv är jag dålig på att läsa andras bloggar har tyvärr inte det intresset .Jag har ett väldigt stort intresse inom foto o kamera älskar att fota ,hoppas våren vill komma snart så jag kan åka ut o ta fräcka bilder ,saknar det son fan .Den sista tiden har jag känt mig så himla off tappat gnistan till att vilja göra saker .Mina dagar är alldrig sig lika för jag kan ena dagen må bra anra dåligt ,pga den människa jag är o mina problem .Idag blir nog en riktig soffdag då jag känner mig het off av nån konstig anledning ,hahaha .Vilken konstigt inlägg detta blev typiskt min rastlöshet .

Av veronika wall - 13 april 2013 09:24

Ja sovit har man gjort vaknade kl 09.00 inte likt mig brukar annars stiga upp med lillan vi halv 7 lillan sov också länge ,ja vi var väl trötta helt enkelt .:-) Det känns som jag är inne i en liten Depp period känner liksom inte för nåt ,hoppas det vänder snart .Har faktiskt inte så mycket att skriva om just nu har liksom tappat stinget litta .Gråa vädret håller i sig med ser det ut som ,jag vill ju ha soool o ljus .Men har en känsla att imorgon blir det gött väder .ha en underbar lördag ....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards