vonkydonky

Alla inlägg den 14 april 2013

Av veronika wall - 14 april 2013 18:19

Ledsen att jag råkade klicka bort den

Av veronika wall - 14 april 2013 16:37

Förra helgen var skit förra igen var skit denna har varit skit ,när fan ska det vända alltså .Så jävla less på alla sjukdomar o krämpor .Har varit så energilös som heter duga .Man känner ju sig som värdens hypokondriker men detta är fakta min hälsa är faktiskt i botten just nu ,det är bara snällt acceptera det .Man är ju trots inte 20 längre .Jag vill verkligen bli frisk nu så jag kan känna mig som en människa inte som en jävla bumling för just så känner jag mig nu .Nu ska jag försöka få i mig lite mat ivarjefall .

Av veronika wall - 14 april 2013 13:21

Läkaren lyssnade på mina lunger han sa det lät absolut inte bra ,jag frågade vad han menade med det ,då sa han bara att det lät mycket dåligt o han sa till mig att sluta röka .jag hade infektion i kroppen o inflammation osv fick pencellin o kortisontabletter o coccilana host dämpande o någon jävla salva till näsan ,vi får väl se hur detta slutar.Så jävla less på detta nu alltså Skulle jag gå på all den medecin läkarna skrivit ut så hade jag tagit en riktigt cocktail på morgonen men jag väljer gärna bort vissa Känner nig som ett stort jävla apotek alltså .Nu har jag tagit mina kortisonpiller o pencellinen tänkte lägga mig i soffan nu o bara vara .

Av veronika wall - 14 april 2013 10:21

Ja precis konstigt nog vaknande jag precis ,svårt som fan att andas ,känns som jag sprungit ett maraton lopp ,det blir till att ringa Helgmottagningen gör så jäkla ont i lungorna när jag hostar .Mår riktigt skumt ingen kraft till nåt blev kass förra lördagen har hållit på en vecka nu ,men idag känner jag mig riktigt jävla dålig alltså ....vi får väl se om jag får någon hjälp idag skitjobbigt att känna sig andfådd hela tiden plus on i lungorna .lnskar alla en fin dag

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards