vonkydonky

Alla inlägg den 17 april 2013

Av veronika wall - 17 april 2013 20:43

Äntligen ligger jag i soffan ,skönt för ryggen ,jag har hållet igång hela dagen ända tills nu ....Tvättat ett par maskiner o röjt litta här o där .Stör mig lite på att kortison tabletterna gjort att jag samlat på mig lite vätska i kroppen känner mig svullen lite på benen magen o huvudet ja typ hela kroppen är litta svullen hoppas det går tillbaka fort känns lite skumt plus att man kissar en hel del o snustorr i flabben ,jaja man ska väl inte gnälla jag börjar känns mig bättre i lungorna .Det är inte lätt när man blir gammal hahaha ,.Oj vilket rörigt inlägg detta blev men men sån är jag .Natti natti sussa sött .

Av veronika wall - 17 april 2013 16:20

Blev kontaktad av en vän som jag inte haft kontakt med på över 5 år ,skitkul blev så himla glad .Värdens finaste vi har känt varann sedan barnaålder ,Vi hade så himla mycket att prata om satt nån timme i luren .Så imorgon ska jag besöka henne skit kul ska det bli .Dagen har väl rullat på har väl haft en hel del biverkningar på eftermiddags dosen på ritalinen men vad fan det släpper väl .Fina vädret håller i sig med , det klagar man inte på gutt som fan .Fanny har haft kul på dagis trots det bara varit vikarier .

Av veronika wall - 17 april 2013 11:53

Känner mig litta smått off fast jag ändå mår okej .Vilken skum kombination hahaha jaja det löser väl sig ,Medecinen som spökar förmodligen .

Av veronika wall - 17 april 2013 08:26

Vaknade precis herregud .Snacka om sovmorgon när man har småbarn .,jaja det är ju bara att tacka o ta emot .Onsdag idag har inget direkt planerat så dagen blir vad jag gör den till idag .Ser ut till att bli ännu en fin dag .Sitter just nu o dricker mitt morgonkaffe o ger frukost till lillfisen innan det bär av mot dagis .Önskar alla en fin dag .Slänger säker in lite inlägg då o då under dagens lopp ....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards