vonkydonky

Alla inlägg den 19 april 2013

Av veronika wall - 19 april 2013 21:22

Ja vad ska man säga om denna dagen , den har varit helt tvärtom vad jag hade tänkt :-)Jag har haft en väldigt otur idag måste jag säga .Tur att det snart är en ny dag .Idag har jag även känt mig väldigt kluven som människa men ändå mått ok fast det mesta fuckade till sig regält,men men så är det .Hoppas alla där ute i samhället har haft eller fortfarande har en skön o mysig fredag ..puss

Av veronika wall - 19 april 2013 21:22

Ja vad ska man säga om denna dagen , den har varit helt tvärtom vad jag hade tänkt :-)Jag har haft en väldigt otur idag måste jag säga .Tur att det snart är en ny dag .Idag har jag även känt mig väldigt kluven som människa men ändå mått ok fast det mesta fuckade till sig regält,men men så är det .Hoppas alla där ute i samhället har haft eller fortfarande har en skön o mysig fredag ..puss

Av veronika wall - 19 april 2013 15:36

Dagen blev väl inte riktigt vad jag hoppades på :-/denna dagen alltså Fick en regäl smäll i ansiktet av bildörren fett märke under vänstra ögat syns kanske inte så bra på bilden men ont som f....n har jag , känns som jag fått värdens knytnävsslag ,allt har fan bara strulat o gått emot mig idag irriterad som e bii blir jag .Allt jag gjort hittills har bara blivit helt jävla fel hmmm o dagen som började så himla bra i morse .jaja nya friska tag :-)vi får väl se hur dagen slutar .Det är i varjefall fredag

Av veronika wall - 19 april 2013 08:12

Välkommen fredag ,gutt slutet av veckan det är ju alldrig fel .Tror besämt att jag ska börja snusa o sluta röka eftersom mina lungor fortfarande bråkar med mig ,ja jag vet snus är inte heller hälsosamt men vad fan jag är inte redo att släppa mitt nikotin begär .Nog om det mitt val mina brister haha .Brister har vi alla fast på olika sätt .Idag hade jag tänkt ta Lillfisen med ut o handla litta idag ,hon får vara ledig från dagis då o beklagar sig lite för ena örat ,hoppas nu fan att det inte blir nån öroninflammation .Vill inte ha mera sjukdomar nu jag är så jävla less på det .Solen skiner o gott känns det i själen nä nu får jag väl se till att ta tag idagen o njuta av att vara människa .Hej svejs det är väl så det sejs.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards