vonkydonky

Alla inlägg den 21 april 2013

Av veronika wall - 21 april 2013 23:58

Gick o la mig i god tro av att sova,men icke sa Nicke tankarna far omkring i skallen min fattar liksom halvfjärs.Jag brukar inte ha svårt för att somna ,vad jag vet ivarjefall . Jaja det blir väl att ligga glo på tv typ halva natten .Fan vad jag blir irreterad jag vill fan sooooova nu .Jävla hjärnspöken som måste köra över en lite då o då .Tjohopp ha det gott :-/

Av veronika wall - 21 april 2013 21:48

Dagen till ända....varit o köpt en motions cykel i försig begagnad men skit bra var den o nöjd är jag .Nu ikväll bakade jag bullar skitfina blev dom o goda .Fick receptet av värdens bästa Jenny .:-) jag har tvättat ett par maskiner med fan vad jag är bra .Ja det var lite utav dagen det haha godnatt kära läsare o godnatt lilla mig

Av veronika wall - 21 april 2013 14:31

Shit vad fan jag får inte tummen ur röven idag .Så mycket jag borde göra enligt mig själv ,men vad fan jag kommer inte igång .Rastlösheten stiger men viljan är som bortblåst hahaha .Vad fan gör man då ? Hmmm

Av veronika wall - 21 april 2013 13:45

Jag steg upp sent idag typ kl 10.00 .Hatar att gå upp så sent , känns då som halva dagen är borta .Jag har väl inte gjort speciellt mycket idag mest örlat runt tycker jag haha .Barnen är som vanligt ute o leker med sina kompisar .Lillfisen tar sin middagslur .Ja det är väl det hela än så länge .Sitter även nu o funderar vad fan vi ska ha till middag idéerna är helt slut men jag kommer väl på nåt hoppas jag .Ha en trevlig söndag vet jag Puss kram o glöm inte att käka en banan :-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards