vonkydonky

Alla inlägg den 24 april 2013

Av veronika wall - 24 april 2013 21:05

Ja satans jävla diffar man får känna av litta då o då ,men vad fan man ska inte gnälla så farligt är det ändå inte haha Det är bara mitt lilla monster inom mig som spelar mig ett lite spratt ibland hahaha .Dagen har rullat på okej idag ,jag har ju för fan blivit rödhårig ;-)Vilken grej alltså typiskt mina infall jag får ibland .Torsdag imorgon Shit vad veckorna går fort alltså fattar inte var fan tiden tar vägen .Det är skitkul att se att det är en hel del som läser min blogg ,hoppas ningillar den Jag kan ibland vara väldigt grov i språket men så är jag ,Försöker att tänka på att svära mindre men det är fan inte lätt .Haha nu svor jag igen .Jag måste beställa tid hos frissan känner att jag behöver klippa mig litta så man kan se anständig ut hihi håret växer ju som ogräs .Jag är så himla sugen på att ta tag i mitt fotande igen det är ju synd att min systemkamera bara ska ligga o damma ,vi får väl se om jag får nått infall imorgon o ger mig ut på ett litet äventyr .Man vet ju inte vilken sida man vaknar på hihi .Nä nu blir det tv soft .Önskar alla fina människor där ute en underbar nattsömn ...Och så laddar vi ny underbar energi till morgondagen (jag var bara tvungen att lägga ut denna galna bilden )

Av veronika wall - 24 april 2013 18:30

Var på åter besök ang medecin inställningen Nu ska man gå på 90mg Ritalin om dagen o se hur det blir ,Spännande värre .Jag tog även upp det här med mina diffar o humörpendlingarna Hon sa att ja det är väl ingen omöjlighet att du är pipolär också men nu tar vi en sak i sänder nu ska vi först se till att få rätt på inställningen utav Medecinen mot din adhd så tar vi det andra sen ;-) Tålamod vad fan är det hahaha . Det är nåt jag alldrig haft men men det är ju bara att bita i det sura äpplet o se glad ut .... Just nu känner jag mig rätt fuckt upp .... Men lika glad är jag för det:-) känner mig darrig o litta upprymd tillsammans med hjärtklappning :-/illamåeendet kunde jag gärna varit utan....puh men förhoppningsvis släpper det väl snart .Önskar alla en fin kväll Slänger nog in ett inlägg ikväll

Av veronika wall - 24 april 2013 18:23

Var på åter besök ang medecin inställningen Nu ska man gå på 90mg Ritalin om dagen o se hur det blir ,Spännande värre .Jag tog även upp det här med mina diffar o humörpendlingarna Hon sa att ja det är väl ingen omöjlighet att du är pipolär också men nu tar vi en sak i sänder nu ska vi först se till att få rätt på inställningen utav Medecinen mot din adhd så tar vi det andra sen ;-) Tålamod vad fan är det hahaha . Det är nåt jag alldrig haft men men det är ju bara att bita i det sura äpplet o se glad ut .... Just nu känner jag mig rätt fuckt upp .... Men lika glad är jag för det:-) känner mig darrig o litta upprymd tillsammans med hjärtklappning :-/illamåeendet kunde jag gärna varit utan....puh men förhoppningsvis släpper det väl snart .Önskar alla en fin kväll Slänger nog in ett inlägg ikväll

Av veronika wall - 24 april 2013 12:42

Ja vad ska man säga , Jag hoppades på mer rött men men rött är det men hmm hade velat ha det mer rött ....Men det är väl inte alltid det blir som det lovad på förpackningarna hahah Detta kan jag överleva :-) tror jag ...Men det är nog ändå rätt lik färgen på bilen som förpackningen har .Eller vad säger ni .....

Av veronika wall - 24 april 2013 11:47

Tog saken i akt ,färgar håret rött o då menar jag verkligen rött .Varför inte prova ;-) man kan ju inte meränn ångra sig hahaha .Vi får väl se vad resultatet blir ,det finns ju alltid kepsar ;-) .Jag har alldrig varit rädd för att testa vansinniga saker rätt kul faktiskt :-)men sen om resultatet bli fuck up det är ju en annan sak ,men men sån e jag .Det sägs ju att rödhåriga är mer vilda i sängen ;-) eller ?mohaaaaa

Av veronika wall - 24 april 2013 08:42

Tycker folk ska sluta dömma ,alla är vi olika på unika sätt .Folk som dömmer andra o inte sig själv är oftast svaga människor .Se på era egna brister o inte andras .Jag är den människa jag är acceptera det eller försvinn ur mitt liv ,för ni passar inte in i det .Jag är en överlevare o har alltid varit det därför anser jag att jag är stark .Jag vågar säga vad jag tycker o tänker men vissa verkar inte acceptera det men vet ni vad det skiter jag helhjärtat i hahaha Känns som denna dagen blir en bra dag .Önskar alla andra detsamma .....

Av veronika wall - 24 april 2013 05:31

Ja .....då steg man upp med tuppen idag ,gott:-) natten har varit lite knakig ,vaknat ett antal gånger så utvilad är man väl inte direkt men vad fan det är inte lönt att gnälla .Man kan ju inte sova som en prinsessa alltid hahaha.Ikväll kanske jag drar o kollar på kosläpp ,det var så himla kul förra året .Korna blir helt spralliga när som släpps ut på sitt bete hahaha .Ja fi får väl se hur det bli med den saken.Ska till sköterskan idag tänker ta upp det här med bipolär o se vad hon säger ,det är fan inte lätt att hantera dagarna när dom pendlar så i i humör o tankar osv.Nä nu är det kaffe som gäller skål .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards