vonkydonky

Alla inlägg den 26 april 2013

Av veronika wall - 26 april 2013 20:37

Att det ska vara så jävla svårt att få in rätt dos på min ritalin .Jag o tålamod går fan inte i hop ,haha Har varit helt off idag ,trött o orkeslös huvudverk hjärtklappning ja listan kan bli lång haha .Men vad fan få testa Anna strategi imorgon ,kanske funkar bättre .Gick på dessa under 1 års tid innan men skulle göra uppehåll o sen börja med dom igen .o det har jag gjort nu men jag har inte någon direkt effekt mest biverkningar som illamående yr trött orkeslös deppig hjärtklappning ja listan kan bli lång .Misstänker att jag behöver höja litta till Vi får väl se än ger jag inte upp haha Annars har väl dagen rullat på trots att jag mått piss .Sitter nu o trycker i mig fredagsmys som tröst hahaha puss o kram orkar inte skriva känner mig helt jävla off idag .Kram allihopa ha en fortsatt trevlig afton :-)

Av veronika wall - 26 april 2013 10:12

Ljuset finns även bakom mörkret... och när man behöver stöd och hjälp så måste man ta dom även om de är svårt att våga ta steget. Ensam är inte alltid stark. Våga bestäm om ditt liv ingen annan kan göra det. Ledväga kan man alltid, men den som står i andra änden måste också vara mottaglig till det. Låt ingen, ingen trampa på er, som sagt vi har gått olika vägar i skogen. En del dom rakspåringa och en del dom väldigt svåra, med träsk,grenar, träd och gyttja vägarna. Låt vi mötas ute genom skogen på samma stig. Nått och tänka på så här en vanlig helgdag.

Av veronika wall - 26 april 2013 07:30

Då var vi inne på slutet av veckan igen.föresten igårkväll var vi inne i Trelleborg på valen o inhandla lita nya skor till töserna ,hitta ett par skitsöta till Fanny så jag kunde inte låta bli att köpa dom (hallo Kitty skor ..Hon blev sååå glad :-)Där var sjukt mycket folk i Trelleborg inne på valen o dom bjöd på en massa smakprover o sånt .och det visar sig attYOHIO kommer till Trelleborg den 27:e o ska uppträda på Rådhustorget sen kommer han till valen o signerar skivor ,det ville ju absolut tjejerna gå på så ja söndagen ser ut till att bli yohio hahaha .....sitter nu o käkar frukost med lillan innan vi ska Berge oss till dagis fan vad gutt alltså .Nä kikar nog in lita senare har lita att stå i nu hahaha ....puss på dig min älskade fucking blogg hahaha slänger in en bild på mig när jag precis är uppstigen fan vad snygg man e då hahaga Not....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards