vonkydonky

Alla inlägg den 28 april 2013

Av veronika wall - 28 april 2013 20:17

Jag har ju helt glömt bort mig själv idag har varit för upptagen helt enkelt.Dagen har flytit på enklare idag ,jag har helt enkelt mått kanon bra på medicinen idag då jag höjt min dosering.:-) Jag har känt mig lugn o harmonisk :-) Däremot nu ikväll mår jag verkligen skit tror jag behöver en tredje kur på em Får väl ta upp det imorgon med min sköterska haha.När medesinen väl går ur mår jag verkligen kattbajs , usch tradigt men man får ju snällt genomlida det brukar avta efter nån timme.Idag har det verkligen varit föll rulle först kulhuset sen yohio haha .Nä nu ska jag bara chilla framför tvn innan jag går o huttar mig i bingen Puss på nosen alla läsare ......

Av veronika wall - 28 april 2013 17:42

Nelly o panny får yohios autograf :-) Fanny i bilen helt slut efter en händelserik dag hahaa

Av veronika wall - 28 april 2013 17:09

Vi var inne o kollade när yohio upträdde i trelleborg ,Barnen vart ju superglada ...Dom fick även träffa honom nära o få hans signatur på en T-tröja vi köpte av honom hihi.Sjuk mycket folk var där ,jag var smart att ta med mig systemkameran så jag lyckades ta bra bilder på honom åt tjejerna .Jag lyckades ta 103 bilder av bara farten lägger upp några här .....                  

Av veronika wall - 28 april 2013 07:19

Ja då var man uppstigen,men om jag är vaken tål ju att diskuteras hahaha.Sitter o väntar på att kaffet ska rinna ner o bli klart ,sen blir det en god kopp kaffe .Har nu höjt min morgon dos får väl se om det blir någon förbättring :-) Hoppas hoppas .Det ser ut till att bli ännu en underbar dag med massor av sooool .Härligt :-)Nu blev det tyvärr stopp vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu .Så nu går jag istället o hämtar min kopp med kaffe o avnjuter den istället Puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards