vonkydonky

Alla inlägg den 29 april 2013

Av veronika wall - 29 april 2013 21:04

Då var kvällen kommen ,sitter framför tvn o slappar ....Har varit en väldigt jobbig dag ,mitt mående har väl inte varit på topp precis pga dessa jävla mediciner man ska käka .Var även en vända hos sjukgymnasten .Har fått lite av kraften tillbaka i mitt ben /fot som har varit fucktup sen i början av januari ,skönt att det verkar gå åt rätt håll .Förhoppningsvis blir mitt ben/fot helt återställt .Däremot dras jag fortfarande av mitt jävla diskbrock i nack kotan ,har vant mig vid smärtan nu så jag överlever hahaha .Imorgon är det Valborg får väl se hur vädret blir ,dom har ju inte direkt låvat det bästa vädret :-/Livet är ett äventyr för sig ,må jag säga jag vet fan aldrig från dag till dag hur jag mår o funkar fatta så jävla frustrerande det kan vara .Nä bloggen lilla nu skiter jag i dej o återkommer imorgon istället med ett bättre humör förhoppningsvis :-) puss sov sött

Av veronika wall - 29 april 2013 15:26

Typ så här känner jag .mohahahaha .Jag bara existerar idag ...känner mig helt fucktup .Men men nu ska jag ivarjefall hämta min älskade lillstumpan ,hon har massor av goda energien o alltid ett glatt humör .Ja herregud vad snurriga inlägg idag hahahaha

Av veronika wall - 29 april 2013 15:21

Ingen super dag , men jag genom lider denna dagen trots allt ,än så länge ha .Blir så jävla lack min fucking medicin

Av veronika wall - 29 april 2013 07:37

Ja vad ska man säga meränn att det är en ny färsk vecka vi har framför oss .Det var jätte kul igår att jag fick så himla fin respons utav bilderna jag tog på yohio hade en del fans som frågade om dom fick kopiera mina bilder ,det tyckte jag var helt okej alltid kul om man kan glädja andra .Fast jag inte är nåt direkt fans av honom så tyckte jag har var bra Jag gillar hans stil ,att han vågar vara den han är .Jag har sovit riktigt djupt inatt känner mig faktiskt utvilad det hör ju inte till vanligheterna hahaha.Grådssigt o regn vill vi ju inte ha vad fan sol är det vi vill ha men jaja det som kommer kommer ,man får ju se glad it ändå ;-) puss på er kikar in lite senare ,då jag kanske har nåt mer vettigare att skriva om ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards