vonkydonky

Alla inlägg under april 2013

Av veronika wall - 28 april 2013 17:42

Nelly o panny får yohios autograf :-) Fanny i bilen helt slut efter en händelserik dag hahaa

Av veronika wall - 28 april 2013 17:09

Vi var inne o kollade när yohio upträdde i trelleborg ,Barnen vart ju superglada ...Dom fick även träffa honom nära o få hans signatur på en T-tröja vi köpte av honom hihi.Sjuk mycket folk var där ,jag var smart att ta med mig systemkameran så jag lyckades ta bra bilder på honom åt tjejerna .Jag lyckades ta 103 bilder av bara farten lägger upp några här .....                  

Av veronika wall - 28 april 2013 07:19

Ja då var man uppstigen,men om jag är vaken tål ju att diskuteras hahaha.Sitter o väntar på att kaffet ska rinna ner o bli klart ,sen blir det en god kopp kaffe .Har nu höjt min morgon dos får väl se om det blir någon förbättring :-) Hoppas hoppas .Det ser ut till att bli ännu en underbar dag med massor av sooool .Härligt :-)Nu blev det tyvärr stopp vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu .Så nu går jag istället o hämtar min kopp med kaffe o avnjuter den istället Puss

Av veronika wall - 27 april 2013 22:21

Dagen har väl varit okej jag har mått dåligt från o till hehe men vad fan man kan ju inte mer än att genomlida svackorna .Jag har väl helt enkelt haft en dålig dag ,ser fram emot morgondagen istället o hoppas att den blir bättre :-) IMorgon är det tänkt att vi ska åka till Rådhustorget i Trelleborg o se yohio
Sen till valen där han signerar skivor ,efter det blir det väl kulhuset ,vi får väl se hur det blir :-) Nu ikväll har jag faktiskt känt mig helt okej Mös en stund med lillfisen innan hon somnade för natten hon somnade gott ,det har varit fullrulle på henne hela dagen ,hon har en enorm energi o vilja hehe hon är riktigt rolig att studera hon har så himla roliga saker för sig o hon är nästan alltid glad det känns så himla gott i min skäl att se hennes glädje .Dom andra töserna har varit med kompisar hela dan samma gäller pågen min ,han ser man ju nästan aldrig förutom till frukost o middagen hehe ,men jag tycker att det är kul att dom har så många vänner .Nä nu pallar jag inte skriv mer , softa lite framför tvn nu en stund sen blir det fanimej sängen :-) måste ju få min lilla skönhetssömn hahahaha Önskar er alla en underbar godnatt sömn .

Av veronika wall - 27 april 2013 18:03

Ja vad ska man säga om denna dagen .Merän frustration av att medecinen inte verkar hjälpa mig längre :-( Jag får väl ringa min sjuksköterska på måndag o gnälla litta hahaha)annars har jag väl överlevt dagen så här långt :-)

Av veronika wall - 27 april 2013 11:51

Barnen har fullt med energi mens jag inte har någon alls ,haha vilken kombination alltså ...Jaja det är väl bara att försöka hänga med ändå .Vi får väl se i em hur dagen blir haha jag hade tänkt ändra lite på mitt medicin intag ,se om jag kommer känna mig bättre jag står ju på 90 mg om dagen Så nu hade jag tänkt dela upp den lite annorlunda istället för 30+30+30 ska jag prova 40+40+10 se om det kan göra skillnad .Vi får väl se haha .Det är inte det lättaste att hitta den rätta dosen ,sägs det .Men men skam det som ger sig .hahaha Känner mig som en försökskanin alltså .Hoppas många får en underbar helg vädret ska man ju absolut inte klaga på .....njut vet ja ....

Av veronika wall - 27 april 2013 09:04

Uppstigen för en stund sedan intaget av koffein (kaffe)är gjort .Vi får väl se vad dagen erbjuder haha ingen fart o energi i mig idag heller.... litta off jag får väl leta fram mitt jävlar anamma istället .Nä nu jävlar behöver denna kvinna nikotin :-) Ses senare min älskade blogg

Av veronika wall - 26 april 2013 20:37

Att det ska vara så jävla svårt att få in rätt dos på min ritalin .Jag o tålamod går fan inte i hop ,haha Har varit helt off idag ,trött o orkeslös huvudverk hjärtklappning ja listan kan bli lång haha .Men vad fan få testa Anna strategi imorgon ,kanske funkar bättre .Gick på dessa under 1 års tid innan men skulle göra uppehåll o sen börja med dom igen .o det har jag gjort nu men jag har inte någon direkt effekt mest biverkningar som illamående yr trött orkeslös deppig hjärtklappning ja listan kan bli lång .Misstänker att jag behöver höja litta till Vi får väl se än ger jag inte upp haha Annars har väl dagen rullat på trots att jag mått piss .Sitter nu o trycker i mig fredagsmys som tröst hahaha puss o kram orkar inte skriva känner mig helt jävla off idag .Kram allihopa ha en fortsatt trevlig afton :-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards