vonkydonky

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av veronika wall - 4 maj 2013 22:20

Dagen i dag har varit helt underbar ,jag kan inte minnas när jag mått så här bra sist som jag gjort idag det har fan varit helt underbart .Jag har känt mig som en lugn o harmonisk människa hela dagen :-)så jäkla najs alltså ...Jag har helt enkel haft en underbar dag hoppas många andra med har haft det .Söndag imorgon inget speciellt inplanerat ,får väl se vad som infaller en att göra.Godnatt alla kära människor önskar er en godnatt sömn .

Av veronika wall - 4 maj 2013 16:45

Idag har varit den bästa dagen på länge ,har mått kanon på medecinen nu när vi gjorde litta höjningar ,istället för 90 står jag nu på 120 mg ,det verkar funka bättre för mig .Känner redan extrem skillnad ,helt jävla skumt alltså men men så länge det funkar så kör vi ju på detta :-) Vi åkte ut så pågen fick prova sin nya moped han gillade den jätte mycket :-) Varit ute med lillstumpan en hel del idag med ,det ända jobbiga nu är att jag nog har fått någon jävla allergi förmodligen pollen gissar bara hihi annars vet i fan vad det kan vara ,skitsamma jag överlever väl det haha .Helt enkelnharvdagen rullat på fint helt enkelt .

Av veronika wall - 4 maj 2013 08:42

Vaknade klockan sju i dag ,satte på en kanna kaffe tog medecinen sen bara chilla så jäkla skön morgon alltså .Nu har jag gjort lite ändringar tillsammans med sköterskan med medecinen ,nu ska jag upp i 110 mg ritalin så får vi se hur det blir med det ,känns litta mycket med vad fan måste få rätt på den .Har inget direkt inplanerat idag mer än att den ena tösabiten ska på kalas idag .Vädret ser utsatt bli fantastiskt även idag .Kanske man ska ge sig ut att pula i trädgården :-) vi får väl se hihi .Nä nu hör jag lillfisen har vaknat n ska jag ta o gosa litta med henne ha en underbar lördag vet jag för det ska jag fannemej försöka ha puss:-*

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards