vonkydonky

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av veronika wall - 5 maj 2013 21:46

Ännu en underbar o fantastisk dag ,jag har mått kanon idag med ,känns så himla skönt .Varit nere med familjen i smyge o avnjutit första mjukglassen för i år .Var även inne på rökeriet o köpte rökt makrill som vi sen åt på kvällsmackan det var gott med herregud vad mäktigt .nu ska jag snart se café bärs :-) o sen sussa sött .Imorgon ny vecka med nya utmaningar

Av veronika wall - 5 maj 2013 20:13

                Kanske ble några dubletter men vad fan ....hihihi    

Av veronika wall - 5 maj 2013 20:07

                   

Av veronika wall - 5 maj 2013 10:15

Oj vad helgen bara rusar förbi oss .Söndag alleredan men det är ju klar helgen är ju bara två lediga dagar så det är ju fan inte konstigt ,haha .Somnade inte föränns 4 inatt haha tog min medecin litta väl sent igår men men hade ändå inget planerat idag så det blev sovmorgon för mig steg upp nu precis hahaha .Vädret ser ut till att bli kanon även idag :-) najs .Jag har fannemaj lyckat bli dunder förkyld igen ,man tackar :-/ förkylning plus någon slags allergi är ingen härlig kombination inte men vad fan finns inget att göra åt det ,det är bara att le o se glad ut ändå .Livet är för härligt med alla dessa underbara bacillerna .Nä nu får det väl bli litta frukost så man får litta energi i sig .puss ha en underbar söndag ,uppdaterar dagen litta senare skulle jag tro .....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards