vonkydonky

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av veronika wall - 7 maj 2013 21:38

Dagen har bar runnit iväg idag ,jag hänger fan snart inte med ,dagarna går med raket fart haha. .Just nu känns allt så himla bra det mesta flyter liksom på har inte så farliga biverkningar nu på medecinen sen jag höjde dosen på den o det tackar jag de högre makterna för :-) .Fanny har haft en underbar dag på dagis o det känns så himla skönt .Varje morgon är hon lika glad när vi ska gå till dagis , hon är verkligen solstrålen själv haha .Sen när jag hämtade henne var vi ute en lång stund i trädgården o busade .Nu på kvällen har jag haft en väldigt skum smärta i nedre delen av magen o bak i ryggen hoppas nu för helvete att jag inte är på väg att få ett njurstensanfall igen .Det slipper jag gärna :-/Vi får väl se :-) Nu ska jag avnjuta en god kopp te med litta honung i o chilla en stund framför tv sen får det bli lite värktabletten o bingen .Sen blir det en ny dag med nya utmaningar haha .sussa gott

Av veronika wall - 7 maj 2013 12:43

Steg upp idag klockan 6 lillstumpan med :-)Vi åt frukost vid 7 sedan tog jag en turbo dusch o gjorde mig i ordning iväg till dagis lämnade Fanny o sen trellehulla på min mindfulness kurs.Det var för en gångs skull roligt idag kanske för att jag var lite mer närvarande jämfört med dom andra gångerna hahaha .Jag börjar äntligen hitta rätta dosen på min medecinen mot min ADHD verkar det som .Jag känner ett sådant lugn inom mig o jag kan liksom ta tag o inser saker o ting ,jävligt spoky känsla men vad fan jag vänjer mig förhoppningsvis allt behöver ju inte gå i 190 hahaha som det alltid gjort innan .Igår kväll tog jag o sonen en åktur på hans eu moped eftersom han inte har fått am kortet än ,han har fått provköra den o han är så himla nellad nu .Han längtar tills han har sitt am kort o kan köra med den hihi .Nu sitter jag o avnjuter en god kopp kaffe o laddar för att städa litta s å att det blir rent o fint ,det behövs ju det med det blir fort rörigt o skitigt med fyra barn :-) Herregud vad rörigt mitt inlägg blev men vad fan det bjuder jag på .Helt jävla underbart väder är det idag också mmmmm.Nä nu ska jag inte fastna här på min blogg för länge ,har saker att fixa .puss o kram min underbara blogg .

Av veronika wall - 7 maj 2013 12:43

Steg upp idag klockan 6 lillstumpan med :-)Vi åt frukost vid 7 sedan tog jag en turbo dusch o gjorde mig i ordning iväg till dagis lämnade Fanny o sen trellehulla på min mindfulness kurs.Det var för en gångs skull roligt idag kanske för att jag var lite mer närvarande jämfört med dom andra gångerna hahaha .Jag börjar äntligen hitta rätta dosen på min medecinen mot min ADHD verkar det som .Jag känner ett sådant lugn inom mig o jag kan liksom ta tag o inser saker o ting ,jävligt spoky känsla men vad fan jag vänjer mig förhoppningsvis allt behöver ju inte gå i 190 hahaha som det alltid gjort innan .Igår kväll tog jag o sonen en åktur på hans eu moped eftersom han inte har fått am kortet än ,han har fått provköra den o han är så himla nellad nu .Han längtar tills han har sitt am kort o kan köra med den hihi .Nu sitter jag o avnjuter en god kopp kaffe o laddar för att städa litta s å att det blir rent o fint ,det behövs ju det med det blir fort rörigt o skitigt med fyra barn :-) Herregud vad rörigt mitt inlägg blev men vad fan det bjuder jag på .Helt jävla underbart väder är det idag också mmmmm.Nä nu ska jag inte fastna här på min blogg för länge ,har saker att fixa .puss o kram min underbara blogg .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards