vonkydonky

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av veronika wall - 8 maj 2013 19:07

Jag fattar inte riktigt vart denna dagen har tagit vägen ,den har gått alldeles för fort:-) men men kommer ju en ny dag imorgon också ,tur är väl det hahahah.Gjorde litta goda snittsmörgåsar eftersom hjärtat fyllde år idag ,då får man ju göra det lite festligare :-)jag o mina trollungar sjöng så fint för honom när han kom hem vilken stämma alltså haha .Har börjat nu med antibiotika pga misstänkt urininfektion :-(jävla piss min mage blir fan inte glad av det men jag kan säkert stå ut dessa 3 dagar jag ska äta dom .Annars mår jag bra övrigt skulle jag tro haha.Föresten jag måste berätta en kul grej som fick mig att må ännu bättre resten av dagen hahahah gick in i en affär för att köpa en trisslott tror du inte hon i kassan bad om leg jag bara börjar asgarva o sa jo visst får du se det men varför ?för hon tror inte på att jag var över 25 o då skattade jag o sa men hallå jag ska för fan bli 37 år men jag tackade för hennes komplimang o sa du får nog fan skaffa glasögon ;-) hahaha Detta har hänt ett par gånger förr osså .nä nu ska jag softa litt byebye.

Av veronika wall - 8 maj 2013 12:15

Det är ingen vanlig dag idag det är gubben födelsedag ,det måste ju absolut firas hihi .Har även varit en vända till vårdcentralen pga nya krämpor haha när fan ska min hälsa agera normalt .Kollade blodsockret o litta andra grejer det så helt ok ut,skönt var väl det :-).Men det blev ändå en liten pencellinkur men det överlever jag fast jag inte gillar det direkt .Jag mår fantastiskt även idag både härlig o jobbig känsla ,att liksom kunna stanna upp o inte bara köra på som jag alltid brukar göra :-).Det måste fan vara ett mirakel att en medecinen kan göra sådan extrem skillnad.Jaja så länge det funkar ska jag minsann försöka njuta av denna känslan .Snart så ska jag äntligen börja jobba ser jätte mycket fram emot det :-) att få göra nåt vettigt igen istället för bara gå runt o strösa .Nä nu får jag se till att hitta en lite present till födelsedagsgubben min haha puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards