vonkydonky

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av veronika wall - 9 maj 2013 19:58

Dagen idag har varit helt underbar ,alla ungarna har varit hemma allt har flytit på ,har varit en riktigt mysig dag .Jag har haft en väldigt lugn känsla inom mig inte en massa måsten eller krav på mig själv inte känt av någon senterfug i huvet som bara roterar o roterar .Har aldrig någonsin känt mig så här lugn o fridfull inombords .Måste säga att det känns väldigt konstigt inte alls likt mig haha .Nu ska man bara bli van vid denna känsla:-) Det är på tiden att jag får stanna upp o kunna se o lyssna o vara mer närvarande ,att inte behöva vara uppe i varv hela tiden .Om det är så här jag kan må o känna på medecinen så kallar jag det mirakel piller .Jaja nog om det .Det verkar nu som jag är på rätt väg med dosen på medecinen känns riktigt skönt faktiskt men än vågar jag inte riktigt ropa hej.Men wow vad livet har varit mycket enklare dessa dagar då jag ökat dosen .Nä nu ska jag njuta av kvällen o pula lite med min IPad.Om jag inte kika in mer här ikväll så passar jag även på att önska alla läsare en underbart mysig afton ,o sov så gott .

Av veronika wall - 9 maj 2013 10:51

Temperaturen den stiger o stiger riktigt jävla gutt alltså:-)

Av veronika wall - 9 maj 2013 06:33

Torsdag idag ,en härlig sådan för många som jobbar o får vara lediga .Tyvärr har ju inte alla den turen vissa får snällt stiga upp o gå till arbetet trots röd dag :-) Än så länge har jag inte det problemet hihi .Sovit som en prinsessa har jag gjort i natt o känner mig som en drottning nu när jag vaknat hahaha ,lite skämt o lite allvar :-) .Jag har inget vettigt att skriva så då blir det lätt massa goja istället .Alla barnen är lediga idag så idag blir det säkert full rulle här hemma ;-) härligt ...Nä nu ska jag mysa lite med lillfisen sen får det väl bli litta frukost.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards