vonkydonky

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av veronika wall - 10 maj 2013 20:40

Haft en ännu underbar dag ,mått super bra ,inga hjärnspöken eller massa måsten.Jag har bara haft en helt underbar lugn känsla i hela kroppen o gjort det som fallit mig in .Lagade tacos till familjen .Varit ute en sväng o handlat o ute med barnen typ bara njutit .Jag har faktiskt inte så mycket att säga utan bara lev livet här o nu ,ta vara på det ni har o försök vända det negativa till det positiva istället för då blir livet så fan mycket enklare .puss ha en fortsatt trevlig kväll för det ska minsann jag ha :-)

Av veronika wall - 10 maj 2013 10:23

Nu mera är jag sen på att blogga ,haha så är det när man har annat att syssla med ;-) när man mår bra har man inte riktigt det behovet att ventilera o bra är ju det :-) .Kanske min blogg för en gångs skull kommer vara mer positiv i inläggen framöver .Idag är är sådan dag då jag inte har en massa måsten utan jag helt enkelt gör det som faller mig in o jag kan säga att det är en härlig känsla :-) Litte molnigare i dag men vad fan gör det ,behöver ju inte alltid ha en sol som lyser på en .Det verkar lite som lillstumpan har en släng av en förkylning men men med litta kärlek o ompyssling så går väl det över .Nä nu ska jag lägga min tid på litta annat o återkommer väl lite då o då under dagens gång :-) puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards