vonkydonky

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av veronika wall - 13 maj 2013 21:23

Sitter här i soffan o bara njuter av livet :-) Idag har jag tränat en hel del ,var även ute o solade 1 timme innan soln valde att gå i moln.Fick faktiskt litta färg haha .kollade precis på Morgan o Ola-Conny ,vilka härliga grabbar alltså .Dom bjuder verkligen på sig själv :-) haha Nu väntar jag bara på 112 Aina ett jäkligt bra humorprogram må jag säga .Tänk om vi hade haft sådana poliser alltså ,hur fan hade det sett ut hahaha .Hoppas alla andra haft en fin dag för det har ivarjefall jag haft :-) puss på era nosar o sov gott .Ses imorgon .

Av veronika wall - 13 maj 2013 14:48

Misstag kan vara stora och små,
men jag vill ändå gärna göra få.

Trots att jag varit mycket dum ibland,
så underskattar jag ej mina nära o käras band.

Av de fel vi gör lär vi oss varje dag,
Antingen med mer eller mindre behag.

Hade tidens kraft varit min i handen,
Hade klockorna gått baklänges och till taket av timglaset återvänt sanden.

Mobilen hade blivit förstörd till tusentals bitar,
och som straff för det som skulle ske skulle jag från alla mina skor slita av nitar.

Vad som än krävs för att det inte skulle hända.

Men det har hänt och jag är ingen magiker. Jag är blott en människa.
En människa som är stark nog att erkänna sina fel och förlåter andra.

Jag ber nu er,mina nära o kära att godta min ursäkt och att ge mig er förlåtelse, hur lång tid det än tar för er att vara villiga nog att ge den till mig.

Jag skulle aldrig mena att såra er,
i mina ögon är ni alltid mina käraste ägodelar .

Jag älskar er...
Kände bara att jag ville förmedla detta ,det är en del av min läkning :-) Jag är så himla glad för att kommit så här långt på så kort tid .Trots allt helvete jag varit igenom så mår jag faktiskt helt okej .Och jag är sååå himla tacksam för medecinen som hjälper mig att hantera mina A.D.H.D symtom.Nu ska jag minsann njuta av att vara jag .

Av veronika wall - 13 maj 2013 10:13

Då är det en ny vecka att se fram emot härligt .Tyckte dom sa vädret skulle bli kallt o regnigt men inte märker jag av det inte :-) Himmeln är ju till och med blå för fan ,nä väderdirektörerna har nog fan inte alla hönsen hemma haha :-) Jag var o lämnade lillstumpan på dagis efter 4 dagars lång ledigt ,hon blev så glad att få träffa sina kompisar igen :-) senare idag ska jag till sjukgymnasten o fortsätta träna upp min fot ,det har blivit stora framsteg så det ser ljust ut :-) Kommer förmodligen få tillbaka min funktion helt ,men som sagt det tar tid .Jag är kanske lite tjatig men jag måste få säga igen att jag mår fantastiskt bra o jag är så himla tacksam för att jag äntligen får känna harmoni i vardagen att inte behöva känna mig som en virvelvind jag Gud vilken känsla alltså .Nä nu ska jag inte sitta här vid min iPad o fördriva tiden utan får väl göra lite nytta .Puss o kram på er allihopa o njut nu riktigt utav måndagen o var rädda om er .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards