vonkydonky

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av veronika wall - 19 maj 2013 19:36

Ännu en helg som rusat förbi :-) Min kropp har äl inte riktigt varit 100% Men imorgon är det en ny vecka som förhoppningsvis blir en bra vecka .Längtar som fan att få börja mitt jobb ska bli så himla najs alltså .Bli lite mer social o så hihi .Tyvärr har jag inte haft ork eller lust att blogga så mycket den sista tiden ,har haftvså himla mycket med mig själv .Tror att jag ska gång poppa lite popcorn o softa framför dumburken resterande av tiden hej svejs

Av veronika wall - 19 maj 2013 08:56

Jag o lillfißen steg upp idag vid 6 tiden bryggde lite kaffe o intog en god kopp ,sedan har jag o lillfisen myst hela morgonen .Danmark vann mello igår grattis till dom .Den låten föll tyvärr inte i min smak gillade mer azalbaljan eller hur det nu stavas haha gillade även Irland .För en gångs skull kollade jag på hela programmen ,jag tyckte för en gångs skull att bidragen var ovanligt bra jämfört med alla andra åren ,så det blev inte så himla långtradigt :-) .Jag mår väl okej nu fortfarande lite sliten från i fredags men det tar väl sin lilla tid att återhämta sig haha .puss på er ....önskar er en fin dag allihopa

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards