vonkydonky

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av veronika wall - 26 maj 2013 19:55

Fy fan vad mätt jag är nu efter brak middagen ,men fan vad det var gott hade spagetti o köttfärsås plus en knäckig hallonpaj som jag smällde i hopa med vaniljglass och grädde ,ena tösabiten dukade också lite extra festligt En riktig Mysdag har jag haft :-) snart ska jag även kolla Wallander filmen som går på tv idag .puss på er

Av veronika wall - 26 maj 2013 16:23

Haft en bra dag idag .vaknade imorse o blev firad av barnen på Morsdag sen ringde chefen o frågade om jag ville rycka in o jobba några timmar , självklart ställer jag upp jag är inte rädd för att jobba ,det var faktiskt skönt att jobba några timmar .Nu himma fötterna på soffbordet o en god kopp kaffe .Barnen dom roar sig själv som vanligt .Ja livet är underbart :-) puss på er .

Av veronika wall - 26 maj 2013 10:02

Är jag inte fin så säg alldrig blir man vuxen :-) men det är ju det som är det härliga med livet .

Av veronika wall - 26 maj 2013 09:16

Steg upp o möttes av min stora tjej Nelly med en present hon själv gjort på fritids ett par örhänge o ett jätte fint kort plus att hon sjöng en fin sång Jag ska måla hela värden lilla Mamma :-) Goa unge haha o den andra tösen gjorde ett kort o jag fick en krona av henne Bättre morgon uppvaknande kan man ju inte få. ----------------------------------------------------------- Mamma Är Du Ledsen Varför Ler Du Ej
Vill Du Jag Ska Måla Någonting Åt Dig
Många Vackra Färger Har Jag Ännu Kvar
Gråt Ej Lilla Mamma Allt Ska Bli Så Bra

Jag Ska Måla Hela Världen Lilla Mamma
Full Av Solsken Varje Dag
Att Det Regnar Och Är Grått Det Gör Detsamma
Du Ska Solsken I Ditt Fönster Ändå Ha

Alla Blommorna Du Gärna Ville Köpa
Lilla Mamma Jag Ska Måla Dem Till Dig
Jag Ska Måla Hela Världen Lilla Mamma
Och Allt Ska Bli Så Ljust Och Glatt För Dig

Önska Lilla Mamma, Önska Vad Du Vill
Färgerna Är Många Och De Räcker Till
Himlens Alla Stjärnor
Sagans Alla Slott
Allting Kan Jag Måla Mamma Önska Blott

Jag Ska Måla Hela Världen Lilla Mamma
Full Av Solsken Varje Dag
Att Det Regnar Och Är Grått Det Gör Detsamma
Du Ska Solsken I Ditt Fönster Ändå Ha

Alla Blommorna Du Gärna Ville Köpa
Lilla Mamma Jag Ska Måla Dem Till Dig
Jag Ska Måla Hela Världen Lilla Mamma
Och Allt Ska Bli Så Ljust Och Glatt För Dig Önskar alla Goa Mammor där ute en fin o kärleksfull dag puss....

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards