vonkydonky

Alla inlägg under maj 2013

Av veronika wall - 25 maj 2013 14:20

Åkte o solade solarium ,fick lite ångest då jag har lite problem med pigmentfläckar i huvet,som nu syns ännu mer :-) .men förhoppningsvis lägger det väl sig lite .Det har det gjort förr ivarjefall .Men turligt nog så har jag en liten mirakel foundation som funkar rätt bra faktiskt .jaja det är inte lönt att hänga upp sig på det nu haha .Nu under dagen har det ivarjefall varit uppehåll men riktigt sjukt varmt haha eller så är det mina jävla kärringar vallningar ;-)Nä nu ska jag gå o handla till middagen tänkte göra nån goda biffar o stekt potatis med en god sallad o kall örtsås ,det är ju inte helt fel .Godis måste jag ju förstås inhandla med :-) det är ju trots allt Lördag .

Av veronika wall - 25 maj 2013 07:32

Steg upp med lillan morgonpigg som hon alltid är haha .Vi får väl se vad denna dagen bjuder på .Jag har inget direkt planerat ,rätt skönt faktiskt .Båda mina stora töser har sovit över hos kompisar så vi får väl se när dom trillar in idag .Hade önskat att vädret var bättre så jävla tradigt med regn .Ni får ha en fin dag :-)

Av veronika wall - 24 maj 2013 21:10

Jag har verkligen haft en kul vecka måste jag få säga .Jobbat Tis Ons Tors o Fre :-)Idag fick jag brev av min läkare pga mina upptäckta hjärtförändringar nu vill han att jag ska göra ännu ett EKG för han menar på att han tror inte att det beror på ritalinen utan att jag haft det innan. Jag gjorde EKG innan jag började med ritalinen för över ett år sedan då såg det bra ut ,så jag förstår inte riktigt :-/.Min läkare vill väl slippa att ta ansvar jävla pissmyra säger jag .haha nä jag litar fan inte på dom mer funderar skarpt på att byta ,vi får väl se hur jag gör .Fan vad trött jag är pallar fan inte skriva mer :-) Ses imorgon puss på pannbenet allihopa

Av veronika wall - 24 maj 2013 07:42

Hej o hå :-) steg upp i dag klockan sex solen skiner utan för fönstret ser ut till att bli en fin o ljus härlig dag .Glömde berätta igår att jag har minsann för första gången ätit pannkakor med grädde o sylt plus senap då villsäga :-) haha kollegerna o min Goa chef skulle skämta med mig o trög som jag är :-) satt jag i personalrummet o åt o tyckte att det smakade jäkligt skumt senap då vill säga :-) tänkte då för mig själv att fan vilka äckliga pannkakor dom har på detta stället haha sen ser jag att dom tittar litta skumt på mig o små fnissar men jag bara äter o ser glad ut men till sist säger jag bara fan vad pannkakorna smakar senap haha o dom bara utbrister i skratt haha .Goa kolleger man har va? hahaha Man får nog räkna med att dom är litta dår aktiga på det ställethaha ,jag får väl se till att hitta på ett bra bus jag med :-) när dom minst anar det hihi .Pannkakor o sylt grädde tillsammans med senap var en upplevelse i sig .Nä jag kan inte merän säga att jag stortrivs .Nu ska jag o lillstumpan äta lite frukost sen ska hon till dagis o jag jobb .Önskar alla läsare en underbart mysig fredag Puss ....

Av veronika wall - 23 maj 2013 20:54

Här sitter man o skriver världens novell sen bara lägger allt av o all text försvann ,nu ger jag fan upp haha Jag har ivarjefall haft en super härlig dag på jobb ,stortrivs som fan redan efter dessa 3 dagar hihi:-) ska dit imorgon igen hihi .Nä nu ska jag försöka trycka i mig en hembakad bulle med brie o bara chilla framför tv:n sen Nanna så man har litta ny energi till morgondagen . Puss

Av veronika wall - 22 maj 2013 21:23

Har haft ännu en underbar dag :-) Jobbade idag mellan 9-15 Det var en hel del att göra mellan 11.30 - 13.30 men fan vad det var kul :)ju mer man har att göra desto roligare blir det haha men det är ju typiskt mig .Jag vet inte om dom är nöjda med mig ,men det får vi hoppas för det känns ivarjefall så .Efter jobbet så var det raka vägen till dagis efter en liten rundtur i Limhamn för att tanka haha förvirrade jag :-) o när jag väl hämtade Fanny körde vi till Nelly fritids för öppet hus o sen hem äta nåt lätt o snabbt sen till skolan för Pennys familjekväll i klassen med litet uppträde o tipsrunda.Äntligen himma nu slängt upp fötterna på soffbordet o intagit ryggläge :-) känns riktigt Gutt alltså :-) Känns faktisk som dagen flytit på helt okej idag .Hej svejs sussa gott .Slänger in en liten bild på en av mina godingar hihi

Av veronika wall - 21 maj 2013 21:08

Haft en väldigt rolig o händelse rik dag haha .Var iväg en vända på gyn i Höllviken för att göra sellprov ,sen iväg till jobbet där jag ska sommar vikariera ,då dom behövde hjälp redan nu :-) snabb som attan var jag på plats efter jag vatt på gyn .Kommer att rycka in redan nu som Timvikarier när dom behöver hjälp med lite andra saker ,ska även jobba i morgon hihi åååå vad jag saknat det :-) Det kändes faktiskt riktigt bra .All personal var skit trevliga o roliga ,chefen känns lätt att prata med ja allt kändes rätt .Trött som fasiken är jag nu ,då det var en hel del saker att lära in men det kändes faktiskt inte så svårt haha Nä jag önskar alla en trevlig god nattsömn för det ska minsann jag ha puss.....Ny dag nya tag imorgon :-):-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards