vonkydonky

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av veronika wall - 15 juni 2013 20:35

Det var en rätt så stressig arbetsdag idag ,känner mig helt jävla fuckt up haha Det blir nog snart bingen för min del så jag kan återladda batterierna till morgondagen .Vi får väl hoppas att dagen rullar på med litt mindre stress i morgon :-)vi får väl se :-) Trivs som fisken gör jag ivarjefall o det är huvudsaken .Det åskade för ca två timmar sedan o bara vräkte ner ,önskar att det brakade loss rejält det behövs :-) Nä nu orkar jag fan inte skriva mer det bara surrar i huvet på mig måste vila hjärncellerna litt nu puss på er ha det gött ..

Av veronika wall - 15 juni 2013 05:33

Sitter här o tar mig en sketen kopp kaffe :-) det var inte värst god då det typ tog 1 timme att brygga haha ,tror bestämt att kaffekokaren behöver en rejäl omgång avkalkning Vi har ju tyvärr ganska hårt vatten här därmed blir saker o ting helt igen kalkat .Nog om gnäll haha det får väl bli en redig kopp på jobb istället haha eller varför inte cappuccino :-) .Ser även ut att bli fint väder så bara ut o njut med er .Hoppas verkligen att detta blir en fin sommar tycker det har mest varit skit dom senaste åren .Nä nu har jag inte tid med detta snart dax o ge sig av mot jobb puss på er

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards