vonkydonky

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av veronika wall - 16 juni 2013 19:26

Jobbat hela dagen ,kändes som allt rullade på som det skulle idag utan stress :-) skönt ....inte lika trött idag som igår :-) Det gäller ju bara att ha litta struktur på det hela så brukar det bli bra .Var väl himma ca halv fem o då var det middag sen bada lillfisen o nu soffan gutt :-)

Av veronika wall - 16 juni 2013 05:25

Då var man uppe innan tuppen galer haha ....vaknade minsann idag med på första larmet inte illa pinkat .Åskade litta grann nu för en stund sedan , men det vart inte så farligt det hade behövt braka loss litta mer men men .Har sovit som en stock alltså känns som jag fortfarande inte har vaknat än .Min blogg kanske inte är så intressant att läsa för tillfälligt men det beror på att jag är så nollad både morgon o kväll för tillfälligt så jag kan inte tänka mohahahaha .Satt faktiskt o tänkte på en sak ,mår faktiskt helt ok utan min medecin litt förvirrad i hjärnkontoret på morgonen o kvällen :-) och när man jobbar så finns ju inget mellan ting utan det är 210% som gäller men det är ju typiskt mig o säker många andra med adhd :-) Alldrig kan man göra lagom ,men det kallar jag effektivitet hahahaha Ja jävlar ni ser nu när jag skrev hur förvirrat denna bloggen blev ,Jaja ni får ta det som det e .Önskar alla en fantastisk dag puss på er .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards