vonkydonky

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av veronika wall - 18 juni 2013 20:27

Tisdag kväll kommen :-)litta trött är man väl ,lillfisen vaknade från o till mellan 23 -03 på natten pga växtvärk ,så mycket sömn fick ju inte denna gamla tanten haha .Sen när hon väl somnade så tog det mig en stund innan jag somnade sen ringer det förbannade väckarklockan då var det bara att stiga upp göra sig litt i ordning o dricka litt kaffe röka ett par cigg o iväg till jobb Jaja thats life ,ingen har ju fan dött av för litta sömn :-) Dagen på jobb idag tycker jag har flytit på bra känns kanon .Jag faktiskt älskar mitt jobb ser fram emot varje arbetsdag .Just nu håller vi på med midsommar mat som då ska packas till en himla massa o sen då allt annat också ,på det tiden jag varit där har jag varit i kassan ,restaurangen ,koken ,packen ,disken osv .Nä nu blev jag bajstrött orkar fan inte skriva mer puss på er ta väl hand om er . Man kan tro på sig själv även om man saknar bevis.
:-):-):-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards