vonkydonky

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av veronika wall - 28 juni 2013 19:10

Nu har jag typ jobbat 13 dagar i streck 7.00-15.30 ,har faktisk känts ok speciellt när man har så trevliga kolleger på jobbet med :-) Jag stortrivs riktigt bra på mitt jobb hihi .Fick dessvärre lite tråkiga nyheter på brev idag från rönken jag gjorde för typ 3 veckor sedan på min halseygg :-( det visade massa konstigheter .Jag har då diskbrock i höjd med 5:e samt 6:e halskotan Dessutom såg dom en obetydlig buktande disk vid 6:e o 7:e kotan .Atros i 5:e o 6:e kotorna som lätt påverkar nervkanalerna .Men för att få en bättre tolkning o ställningstagande till adekvata åtgärder blir jag remitterad till ortopeden i Malmö för en närmare bedömning .Ja vad säger man haha inget bra att komma upp i åren Men vad fan det är bara att se till att leva vidare som vanligt inte fan tänker jag begränsa mitt liv inte Not jag är fannemig stark som människa jag överlever det mesta .Förutom detta så har jag ätit tacos idag o gott var det .Ledig imorgon o ja jävlar vad jag ska ha sovmorgon hahaha Det tycker jag minsann att jag är värd Skål på er o njut nu av den fina helg vi har framför oss För det ska minsann kg göra puss o kram på er .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards