vonkydonky

Alla inlägg under juni 2013

Av veronika wall - 14 juni 2013 20:29

kursiv texthehehe

kursiv textrektorn o hennes kollega fina va?kursiv text

Nellys klass

Av veronika wall - 14 juni 2013 20:23

Halv ligger o slöar i soffan känt mig helt off i dag men haft en mysig dag ändå , var på skolavslutningen i morse på tösernas skola ,mysigt :-) Den nya rektorn dom fått var ju riktigt härlig hon bjöd ju verkligen på sig själv alltså haha hon var utklädd till Batman o hennes kollega till Robin :-) lägger in litta bilder här så kan ni ju få se Det fick bli mobilbilder då jag inte orkade ta med mig min systemkamera ,haha men men .Jag får väl snart gå o hutta mig ska upp tidigt imorrn :-)ska jobba nu imorgon sön mån-tors :-)önskar alla en skön o fin helg .Var nu rädda om er .Kram tantelanten hahah

Av veronika wall - 14 juni 2013 07:25

Tja! morrning på er ,tänk att det redan är fredag ,det var ju värst vad veckorna rusar förbi en .Då är det skolavslutning idag ,ska upp o kolla då tösernas klass ska sjunga :-) spännande .Sen vet ifan vad jag ska göra ,det blir väl till att slappa idag :-) hehe puss på er lev nu livet o ta dagen som den är .

Av veronika wall - 13 juni 2013 19:29

Då har man varit o jobbat sen efter det var det fritids som gällde för att hämta de stora töserna sen dagis o hämta Fanny ,inom Apoteket en vända o sen Ica .När vi alla väl var himma slängde vi ihopa middagen det fick bli pasta o köttfärssås ,när vi väl ätit lagade jag kaffe o diskade undan nu äntligen sitter man i soffan o avnjuter en god kopp kaffe o myser med lillan .Oops!!! Hon somnade visst hehe märktes hon var trött efter den långa dagen på dagis hehe hoppas ni andra med har haft en givande dag kram :-)Imorgon ska vi på skolavslutningen för tjejerna spännande :-)

Av veronika wall - 13 juni 2013 05:35

Då är man uppe med tuppen idag eftersom det vankas jobb :-) Härligt .Känner mig helt borta idag när jag vaknade, bara man inte är på väg att bli dålig men men det går väl förhoppningsvis över haha kan ju även vara en släng av solsting eftersom jagvpressat så mycket i solen Jaja thats life :-) nä dricka kaffe nu väcka barnen göra sig redo för avfärd puss på er o jag önskar alla en fin dag med massor av glädje o skratt tjoflöjt .

Av veronika wall - 12 juni 2013 21:15

Då är det snart dax att gå o knyta sig ,ska upp tidigt imorgon då jag ska jobba hihi .Puss på er ....

Av veronika wall - 12 juni 2013 15:58

Var o hämtade lillfisen på dagis sen him o fika litt det blev en lätt fika banankaka o ett glas mjölk man är ju inte så speciellt hungrig i sommarvärmen sen begav vi oss till lekplatsen riktigt mysigt hade vi hehe. Slänger in litta härliga bilder på vårt lilla äventyr haha vi så även en väldigt färgglad skalbagge hmm

Av veronika wall - 12 juni 2013 06:41

Ännu en slappe dag för min del hihi :-) Tror att jag ska sola litta idag med :-)man får ju passa på innan man börjar jobba på heltid ,.Jag ska jobba extra nu på torsdag o lördag söndag ,sen går jag på mitt sommar vik :-) sen jävlar jobbar man hela sommaren .JAg kom på att nästa vecka är det ju fan midsommar shit vad tiden rusar ikapp en haha jag hinner ju fan knappt reagera hahahah .Nä nu ska jag ta lillstumpan hörde att hon var vaken nu så vi höres Slänger även in lite tänkvärda citat *Skapa dig en fantastiska dag! För DU kan!
*Vi kan inte skänka barnen framtiden men vi kan ge dem nuet .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards