vonkydonky

Alla inlägg under juni 2013

Av veronika wall - 7 juni 2013 13:18

Jag o lillfisen har varit ute hela förmiddagen ,sen somnade hon typ i vagnen vid 11 tiden då åkte mina kläder av o jag passade på att sola litt gytt med fasiken vad hett det blev svätten bara lackade haha .Sen vaknade lillstumpan o vi gick in för jag behövde slå en drill ,dum som jag är hade jag givetvis telefonen i baklumman så när jag drog ner brallorna så gled luren ur o plumsade ner i toastolen hahaha najs Not....Jaja sånt händer o inte nog med det utan en liten stund senare så slår tösabiten en värmylla från stolen men det gick bra som tur är :-) ja så har väl min dag varit än så länge men men man har ju alldrig tråkigt när man är veronika i ett nötskal hahaha .Puss på era pannben så länge ,kikar in litt senare skulle jag tro ;-)

Av veronika wall - 7 juni 2013 07:11

Shit vad jag fått färg av solen igår ,helt jäkla sjukt alltså hahaha .Sitter här o tänker på vad man skulle kunna göra idag ,kanske man bara ska ta det lungt o bara mysa med lillstumpan ,det kan ju vara rätt skönt .Man behöver ju inte ha att göra varje dag vissa dagar behöver man bara ta det lungt :-) vänta nu här! ta det lungt ? det är fan inte likt mig hahaha men även det ska det bli ändring på .Nu ska jag minsann avnjuta en god kopp kaffe o terra lillstumpan ,hon har minsann kommit i en liten trotsperiod men lika go är hon för det :-)hihi bara att studera henne o se vad hon kommer på för hyss är ju bara så himla kul hahaha

Av veronika wall - 6 juni 2013 21:33

Jag minskade på dom därför ser dom suddiga ut hihi ett klick på bilden ni vill se så blir kvalitén mycket bättre :-)

Av veronika wall - 6 juni 2013 21:01

  Det var faktiskt riktigt sköööönt hahaha ,att doppa sig tyckte jag hörde någon sa att det typ var 17 eller 18 grader .Här kommer lite härliga bilder .                                         

Av veronika wall - 6 juni 2013 14:27

Visst e lillstumpan cool idag hahaha nu sover hon o jag göttar mig i solen hehe oavsett svårigheter så ser jag ändå livet som gött :-) hej svejs från lilla mig puss

Av veronika wall - 6 juni 2013 11:32

Då var det en helgdag idag ,Sveriges nationaldag .Härligt väder har vi med med massor av sol så jädrans najs alltså .Fullrulle som vanligt när alla mina gullungar är himma .Lillstumpan har fått för sig att terra mig med att plocka fram o plocka fram plus att klättra på bord stolar ja Gud vet vad .Det går minsann inte lämna henne en sekund utan att hon hittar på hyss .Goa busunge hihi .Gick inom cafeterian vi har bredvid oss o handla glass till lillstumpan hon sken upp som en sol haha .Nä nu ska jag fortsätta med mina hjärnsläpp höres väl litta senare skulle jag tro :-) puss på era nosar allihopa

Av veronika wall - 5 juni 2013 18:27

Haha jag var bara tvungen alltså hahaha .

Av veronika wall - 5 juni 2013 14:36

På väg hem från oxie fullt ös på stereon o litta sjuka bilder ....:-) varför inte hahaha har alltid lika jul på mina turnéer :-) tack Maria för en trevlig fika o babbelstund .Det får vi göra oftare hihi puss allesammans där ute ta vara på er tid ni har i livet varför slösa det på att må dåligt :-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Skapa flashcards