vonkydonky

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av veronika wall - 6 juli 2013 16:21

Var på soptippen o slängde litta bråte sen vid halv elva intog jag min brasse stol på taket o blev där till ca 16 gutt Har inte gjort ett skit idag känns helt okej faktiskt haha att slippa alla jävla måsten :-) Nu får man väl inta litta middag med familjen ,fast jag inte känner mig direkt hungrig :-) bjuder på litta bilder .

Av veronika wall - 6 juli 2013 07:41

Vaknade så där typ 6 då lillstumpan kände att det var dags att gå upp :-) sovmorgon finns väl inte direkt när man har små barn ,men vad fan gör det ,man känner ju att man lever :-) Bryggde litet kaffe tog mig en eller två koppar jaga henne litta säg var hon inte är när hon e vaken köksbordet stolarna drar ner en del saker ja röjer en hel del över allt haha Goa små barn .Har även hunnit med mitt morgon pass med situps plankan o litta annat ,måste ju försöka hålla min kropp i lite trim haha .Får väl se vad denna dagen bjuder på :-) hoppas på massor av sol så man kan unna sig litta färg .Har inte direkt planerat något för denna helgen :-) kram på er o njut av helgen som vi har framför oss .puss

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards