vonkydonky

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av veronika wall - 7 juli 2013 13:20

Dagen idag har mest inneburit att ta hand om en liten kattunge som vi hittade igår .Den var helt undernärd o hade totalt igen varade ögon Den såg inte alls ut att må bra ,rädd var den med så den tillochmed fräste o klöste .Har gett den mjölkersättning o sköljt ögonen med saltkoklöning det ser mycket bättre ut nu o det känns som kisen känner sig lite tryggare nu :-) svårt att säga hur gammal den är gissar på 5-6 veckor gammal Försöker nu hitta någon som vill ta hand om den då jag känner att jag intre riktigt har den möjligheten Hoppas nu att jag lyckas hitta ett finnt o kärleksfullt hem till den Jag tror heller inte att det är en vanlig bondkatt ser mer ut som en ragdoll eller nåt :-)

Av veronika wall - 7 juli 2013 13:17

Dagen idag har mest inneburit att ta hand om en liten kattunge som vi hittade igår .Den var helt undernärd o hade totalt igen varade ögon Den såg inte alls ut att må bra ,rädd var den med så den tillochmed fräste o klöste .Har gett den mjölkersättning o sköljt ögonen med saltkoklöning det ser mycket bättre ut nu o det känns som kisen känner sig lite tryggare nu :-) svårt att säga hur gammal den är gissar på 5-6 veckor gammal Försöker nu hitta någon som vill ta hand om den då jag känner att jag intre riktigt har den möjligheten Hoppas nu att jag lyckas hitta ett finnt o kärleksfullt hem till den Jag tror heller inte att det är en vanlig bondkatt ser mer ut som en ragdoll eller nåt :-)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards