vonkydonky

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av veronika wall - 11 juli 2013 19:40

Ryckte in o jobbade litt extra idag härligt ,har alltid lika kul på jobbet.Sen var vi hemma om hos chefen o jag babblade litta som vanligt med hans fru o han ungar sen him hämta barn laga mat åt nattade lillfisen medans gubben gick med dom andra ungarna till en raggarträff som är här varje torsdag o nu så bara chillar jag i soffan trött som en gnu Ja detta var en del av min torsdag . Här kommer bilder från några fräcka bilar på raggar träffen

Av veronika wall - 11 juli 2013 05:28

Idag väntas minsann jobb :-) Skulle varit ledig men blev tillfrågad om jag ville jobba ,så klart jag vill det :-)man tackar ju inte nä att jobba när man ändå trivs på sitt jobb . .Jävla mög har fått tillbaka lite av mina hudproblem i ansiktet ,får väl börja använda min mirakel kur igen (honung o kanel )o hoppas att jag blir bukt med Problemen .Annars tycker jag väl att dagarna rullar på helt okej .Magen min är litta bråkig med tar jag nu mina starka magpiller så släpper det förhoppningsvis igen .Satt o funderade på om jag ska sluta röka o spara pengarna till mc kort nästa år ,satt o räknade ut hur mycket jag röker på ett år o fattar ni att det blev minsann 16500:- helt jävla bisarrt alltså ,det är ju typ vad ett mc kort kostar för mig hahaha .Vi får väl se hur det blir med den saken .Tänk att det redan är torsdag ,vilken grej veckorna bara rinner i väg .From nästa vecka ska barnen o gubben ha semester i 3 långa härliga veckor fan vad skönt för dom :-) Nä nu har jag inte tid att sitta här o skriva måste göra ordning mig själv o barnen snart dags att bege sig till jobbet :-) puss på era fina nosar .

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards