vonkydonky

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av veronika wall - 16 juli 2013 22:18

Vaknade imorse vid 04.15 tog mig en kopp kaffe o en cigg ,gjorde mig iordning o sent väntade in tiden till det var dags att bege sig mot jobb .Väl framme gick jag o bytte om o tog en kaffe o jobbade undan som fan eftersom jag behövde gå tidigare från jobbet då jag hade en läkare tid kl 13.00 .Vi gick igenom en hel del av mina diverse besvär eller rättare sagt hälsoproblem ,ja listan blev väldigt lång o hon ville även ta en hel del nya prover på olika tänkbara saker .Svaren får jag typ på fredag .Ska även gå på magmedecin två gånger om dagen för misstänkt inflammation / magsår 3 veckor framöver .Hittade även en svulst i ena bröste plus att hon var lite fundersam om olika besvär som jag haft nu den senaste tiden .En kortfattad lista över mina problem .Huvusväk ca 3 veckor från o till varje dag Brinner i hela buken får blåmärken lite här o var utan anledning , illamåeendeattacker , ont höger sida av buken som strålar bak ,lågt blodtryck ständigt trött ,ryckningar i armar o ben lite då o då framför allt på kvällarna :-)kramp o domningar i ben o -armar ,ådrorna svullnar upp o gör ont lite varstans ont i diskarna på ländryggen diskbrock på typ 4:e 5:e 6:e 7:e kotorna i halsryggen ständig värk i nacke o armar tappar känseln i benen Brännings känsla i ansikte o hals yrsel o tappar fokus litta då o då ,svårt att svälja ,Ständigt trött ,Dålig aptid svårt för att äta ,hittade även nåt i bröstet som hon hade svårt att tyda ,så nu väntas en ultraljud av bopparna mm Jaja nog om mitt gnäll nu .Vid sex åkte jag iväg för att plocka röda vinbär hos en gammal vän till oss hon hade massor .Tänkte göra vinbärs gelé till helgen:-) att rensa dom tog typ en sådär 2 timmar .Nu klarar jag inte skriva mer då jag just nu håller på att somna när jag skriver.Detta inlägg blir nog väldigt snurrigt att lösa hehege puss & kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards