vonkydonky

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av veronika wall - 22 juli 2013 22:29

Sätt inte dina mål efter vad andra människor tycker är viktigt.
Bara du vet vad som är bäst för dig.

Av veronika wall - 22 juli 2013 22:23

Idag har väl dagen rullat på ok tycker jag :-) hade litta sovmorgon o ja sen sola jag sen lekte jag litt med lillstumpan Sen körde jag o Nelly till mossbystrand o hade lite egen tid hon badade som attans hihi sen him o då var det middag sen kväll typ Ja även här går dagarna som på räls hahaha snart kallar sängen med för imorgon är det jobbedag gutt gillar mitt jobb skarpt känns verkligen kanon ,ha det gott kära läsare för det ska minsann jag försöka ha :-) puss & kram på er......

Här dök Nelly i haha plums!!!!!

Konstigt djur på stranden ,någon bagge av nåt slag haha

Av veronika wall - 22 juli 2013 15:04

Idag är det riktigt sjukt varmt ,satt i solen typ i ca 3 1/2 timma svetten bara lackade o jag som vanligtvis alldrig svettas men men det blev ju en kalldusch efteråt o fan så skönt det var alltså haha .Nu är jag lika varm igen fast jag just nu är inomhus haha .Men vi ska ju inte klaga vi vill ju ha en varm sommar men ibland blir det nästan för bra :-) annarshänder väl inget speciellt i mitt liv just nu merän att jag knegar .Är även inne i en jobbig period när det gäller mig själv men det blir bättre haha Ska snart bege mig till stranden med Nelly för hon vill hoppa i plurret :-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards