vonkydonky

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av veronika wall - 24 juli 2013 23:17

Var på Bulltofta o fick litta motion kändes gutt sen åkte jag hem till Goa vänner o blev bjuden på litta kaffe o snacka lite om allt möjligt ....riktigt mysigt var det ....Fick även lite glädjande besked idag o det värmer mig sååå jag är väl inte så värdelös som jag alltid tror.Ja dagen har varit super rent ut sagt .nu kallar sängen för imorgon ska denna dårfinken jobba sen efter jobb ska jag minsann gadda mig godnatt mina läsare sussa sött

[Bild]

Kolla jag kan visst spela golf ,haha

Av veronika wall - 24 juli 2013 16:49

Jag o tjejerna drog till stranden för att sola litt o bada riktigt skönt var det i vattnet :-) sen åkte vi till smyge för att avnjuta en glass o det var ju inte helt fel . Väl hemma slängde jag ihopa en middag så barnen fick litta imagen nu sitter jag o väntar för kvällens utmaning :-) jag ska med fröken Lingvärn till Bulltofta o röra på påkarna .Ja jävlar vad jag ska försöka kämpa hahahahaha jag kommer nog fan dööö alltså men det ska bli skit kul .

[Bild]

[Bild]

Av veronika wall - 24 juli 2013 10:09

Då var det en ledig dag idag ,kan ju behövas ibland haha ,har en del att försöka fixa idag men litta har jag redan gjort ,tror jag ivarjefall haha .Vet inte om nu du läser det här min bästa vän men gör du det så är jag så himla tacksam för att du är o vill vara min vän att du alltid finns där i både vått o torrt vi förstår oftast varann så jäkla bra o det är guld värt o ja du vet vem du är haha .Livet i allmänhet rullar på som det ska tycker jag,även med litta motgångar o så men det hör väl till vardagen o livet i allmänt.Funderar på om jag ska ta ungarna ut på en sväng för att bada eller nåt ,det är ju så inihelvetes varmt idag med :-) Litta svalka skadar ju inte .....haha .Imorgon eller på fredag då gäller det då jävlar ska jag tatuera mig, ska bli så jävla gutt resultatet lägger jag ut här sen :-) Det blir en liten udda tatuering som symboliserar mig som människa .Ikväll ska jag även iväg med min fröken lingvärn o springa en runda på Bulltofta ska bli riktigt kul ,får väl se hur jag överlever det haha men motion skadar ju alldrig ,jag har ju fått sådant dåligt flås numera . Nä nu har jag inte tid att sitta här längre utan får väl se till o göra litt nytta .Kram på er allihopa önskar er en fin dag allihopa

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards