vonkydonky

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av veronika wall - 1 augusti 2013 05:44

Tja hann inte direkt blogga riktigt igårkväll ,var upptagen med mycket annat hihi Jobbet flöt på som det skulle igår tyckte jag ,fast jag vaknade med en fucking nackspärr.När jag väl hade jobbat klart var det dags för att bege mig till en vän som är Tattoerare för att hämta upp henne o sen inom chefen min för att hämta en del saker drack även litta kaffe hos chefen o pladdrade litt .Sen åkte jag o min bästa Tattoerare him till mig o påbörjade vårt projekt :-) Håller på att göra om en gaddning på armen min ,satt fyra timmar kanske litta till sen fick vi avbryta för man kan ju inte sitta förlänge på en o samma gång ju haha slänger in en bild men den är långt ifrån klar men nu är det ivarjefall på börjat :-) puss o kram på er .Föresten i går morse var vägarna riktigt räliga att köra på ,var så himla mycket vatten så jag fick tre rätt räliga vattenplaningar men fram till jobbet kon jag ivarjefall duktiga jag hahahaha tjofrejs

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards