vonkydonky

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av veronika wall - 5 augusti 2013 19:37

Idag har jag mest varit hemma ,städat lagat mat o donat typ rastlös när jag inte jobbar :-)har varit sjukt varmt idag men vad fan man ska ju inte gnälla sommar vill vi ju ha haha .Har fortfarande problem o ont som fan på mitt Brännsår ,det verkar alldrig vilja läka vätskar sig o varar som fan o nu gör det även riktigt ont i leden men men det går väl över får jag hoppas :-) Har kännt mig väldigt splittrad dom senaste veckorna förstår inte riktigt vad jag pysslar med haha privat då alltså :-)kommer typ ingen vart o får inte mycket gjort här himma men men det kommer väl så småningom .Magen kluddar igen så jävla bull men det går väl över känner mig även litta värdelös men det är ju typiskt mig att alltid trycka ner mig själv när jag mår piss haha Jag hoppas att jag någongång ska lära mig att älska mig själv så att jag kan fungera normalt o känna mig litta mer självsäker saknar självförtroende .Har faktiskt för tillfälligt inte så himla mycket att blogga om livet är rätt så enformigt just nu när det gäller mig men även det blir bättre med tiden skulle jag tro hihi

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards