vonkydonky

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av veronika wall - 7 augusti 2013 20:03

Hämtade in posten idag o fick blodprovs svaren det ända som var tänkvärt var att jag hade för lågt BMI ( underviktig) jag behöver visst ändra litta på min livsstil hahaha .det blir nog fan bra ...

Av veronika wall - 7 augusti 2013 17:42

Vaknade imorse utan någon som helst ork o energi vet i fan vad det är med mig .Sen bar det av till läkaren ang min adhd ,han har nog fan mer adhd än jag själv ,han bara snackade i nattmössan jag fattade inte ett skit ,tror helt ärligt att han själv inte heller gjorde det hahaha .sen var det him o sova igen fattar inte varför man ska ha dessa Skoven när man är ledig o inte har nåt att göra :-/ typiskt Adhd .Solen har lyst över oss idag med men inte fan blir man lyckligare för det .Nä jag längtar tills jag har något att lägga min energi på igen jobbet är en fruktansvärt bra medecin för mig .Jag har blivit dålig på att blogga med men även det går i sina perioder just nu mår jag väl lite si sådär o då blir det som det blir .Försöker lägga mycket av min enegi på träningen här himma men fan vad trögt även det känns , ja jävlar vad negativt detta inlägg blev idag men men jag är ju bara människa hahaha men det kommer en ny dag imorgon o jag får väl se till att den blir mycket bättre än denna dagen .Barnen mina har lekt o haft sig med sina kompisar o lillstumpan har haft en underbar dag på dagis verkar det som .Längtar så inihelvetes mycket efter den dagen då jag kan lära mig att tycka om mig själv som den jag är o se att jag faktiskt kan presterar en del bra saker Jag är skitdålig på att ta emot bra kritik ,jag är expert på att alltid trycka ner mig o ser mig själv alltid som en negativ surfitta....hahaha jaja nu får det räcka med negativa inslag puss på er allihopa ha nu en riktigt mysig afton ikväll :-)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards