vonkydonky

Alla inlägg den 5 september 2013

Av veronika wall - 5 september 2013 06:06

Då var det torsdag redan oj vad fort veckodagarna går ....Idag är det en fullspäckad dag nu iväg o jobba sen him om fixa litt med barnen sen i väg på jobbmöte ,snacka om att jag kommer Nanna gott inatt hehe .Fradag imorgon härligt med litta helg :-) Huvudverken verkar fan alldrig vilja släppa o jag har nog fan ett litet sår i magen med ,haft sådana bekymmer med den nu i snart två veckor illamående Islamabad med en brinnande smärta tur det finns piller som mildrar det litta hehe .Hoppas bara att det lägger sig snart annars får jag väl se om jag blir tvungen att ringa min läkare igen .Blir så trött på att alltid behöva ha krämpor var dag ,när fan ska jag få må bra egentligen .Nä nu måste jag sticka nu är det jobbtajm .Hoppas ni alla Goa människor där ute får en underbart härlig dag idag .Puss & kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards