vonkydonky

Alla inlägg den 6 september 2013

Av veronika wall - 6 september 2013 05:28

Godmorgon ! Steg upp nu vid 04.15 samma skit med magen ,bränner som in i helvete i hela magen jag blir så jävla less på det ,måtte det gå över snart ... Var på jobbmöte i går em/kväll på Bigbowl riktigt trevligt var det ,2 timmars möte med 1timme bowling o sen bjöds det på skandinavisk buff'e .Måste även få berätta ett glädjande besked ....jag har även fått en provanställning på arbetsplatsen jag sommarvikade på som Ekonomibiträde stå i kassan på deras restaurang ,känns riktigt roligt .Min stora son fick sitta barnvakt igår när vi var i väg och han fixade det galant plus att när vi kom hem då hade han diskat o städat undan ,jag blir så hila stolt över min son .Annars rullar väl vardagarna på som vanligt .Tyvärr är jag fortfarande nere i min svacka där jag inte mår 100% men jag kämpar varje dag med att bryta det men fan vad svårt det ska vara .....Jaja det vänder väl så småningom om får jag hoppas .Att leva med Adhd kan i bland kännas som man är fången i sin egen kropp ,hur mycket jag än presterar så ser jag mig själv som värdelös att jag inte kan något jag ser mig själv som konstig jag liksom käms för att vara den jag är .Jaja nu ska vi väl inte gå in närmare på det haha .Nu ska vi försöka göra denna fredagen till nåt bra med massor av positiv energi .....Nu måste jag göra i ordning barnen o mig själ så dom kommer till dagis o fritids så jag kan brumma i väg till jobbet .Puss & kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards