vonkydonky

Alla inlägg den 29 september 2013

Av veronika wall - 29 september 2013 19:08

Syskon kärlek...har varit en bra dag idag .Massa kärlek .Godnatt mina kära läsare imorgon börjar en ny färsk vecka med nya utmaningar .....

Av veronika wall - 29 september 2013 08:17

Har varit mycket upptagen ett tag med både jobb o annat ...Så när dagarna leder mot sitt slut så har jag varit skit trött o inte orkat skriva på bloggen .Mitt liv rullar på som det ska tycker jag .Hittade i dagarna en vitamin kapsel typ fisk olja som jag börjat ta ,eftersom jag läst om att dessa, kan vara bra för dem som har adhd o ja jävlar ,redan efter 2:ā dagen märkte jag rätt stor skillnad faktiskt förvånansvärt .Jag har liksom gått på ritalin i nästan 2 år o haft rejäla biverkningar som heter duga hjärtat mitt pallade visst inte med medecinen så jag var tvungen att sluta .Jag har både hört o läst om dessa vitaminer eye Q men tänkt att dessa kan väl inte hjälpa någon med adhd men oj vad fel jag hade ...haha har provat dom nu i ett antal dagar o märkte skillnad redan andra dagen hoppas nu det håller i sig .Tänk att ett par kapslar med litta fiskolja kan mildra mina symtom helt jävla sjukt .Jaja nog om detta .Idag ska jag minsann ut o kolla efter en lite pendlar bil som är litta billigare att köra med till o från jobbet hoppas jag lyckas hitta en idag .Hade tänkt mig en vw polo eller en Ford fiesta .vi får väl se hur det blir med denna saken .Nä nu har jag ingen tid kvar till att sitta här o skriva nu har jag annat att pyssla med ...Tjofrejs

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards