vonkydonky

Alla inlägg under december 2013

Av veronika wall - 14 december 2013 11:10

Vaknade för ett tag sedan mår väl si så där ,men det vänder väl så småning om .Har haft frukost med familjen o har intagit kaffe får väl se vad dagen bjuder på idag .Sitter just nu i soffan o försöker samla krafter till att ge mig ut i trelleborgs stad för att inhandla lite nödvändiga saker , jag verkligen hatar att handla numera känns inget kul när man inte känner sig stark nog till det men vad fan jag måste komma ut på lite utmaningar för att övervinna mina rädslor haha Jag har kommit in i sådan period nu, att allting känns skrämmande o obehagligt . Men jag tänker inte låta det hindra mig från att leva så det så .? nä nu ska jag gå o göra mig iordning så att jag får nåt gjort idag Puss på er

Av veronika wall - 13 december 2013 19:08

Veckorna går så himla fort , tänk att det redan är lucia vilken grej alltså Nu är det minsann inte långt kvar tills man får träffa tomten .Hoppas nu att han tycker att jag varit snäll så jag får en liten julklapp hihi? På väg hem från jobbet idsg svängde mannen o jag inom netto o handlade o gissa vad jag hitta ? Jo en söt liten mysig fötölj till fanny , gissa om jag köpte den hihi När jag väl kom hem o gav henne den lös hon upp som en sol o satte sig till rätta o sa miiin hehe goa unge ? nu sitter hon framför tv o bara myser med lite läsk o chips Hon har freeeedagsmys hihi .Själv unnar jag mitt ett glas vitt ? puss o kram på er önskar alla kära läsare en mysig fredags kväll för det ska fannemej jag ha.Föresten köpte gul chilli o fyfaaaaan vad den var stark alltså o jag kan säga att det blev inte så lyckat sen när jag kliade mig i ögat eftersom jag hade glömt tvätta nävarna innan grrrrrr

Gul o röd chilli Fan vad det gula brände satan på läpp o tunga pluss ögat då villsäga ha ha

Av veronika wall - 12 december 2013 20:56

Blir så jäkla trött på mig själv alltså , att jag inte bara kan lära mig att njuta utav livet precis som det är .Jag ser allt så jävla negativt alltså , det spelar fan ingen roll hur mycket beröm jag än får från folk så kan jag inte ta det till mig ,fan alltså säger jag bara, vad fan är det för fel på mig =) jaja sån e jag jag måste alltid klanka ner på mig själv , men tyvärr e jag sån .Jag får väl försöka jobba på det ...Jag kan bara säga att jag hatar ...verkligen hatar att leva med denna bokstavskombination som jag har o lever med , den är fan inte lätt att hantera i perioder .Självförtroende vad fan är det , hur glr man för att lära sig att älska sig själv o hur lär man sig att se att man faktiskt duger ibland .Ja ... frågorna kan bli många ibland .Jag kämpar varje dag för att överleva dagen o jag har lyckas varje dag hittils skönt är väl det hihi .Just nu har jag haft en lång period där jag varit i en djup svacka men är sakta på väg uppåt igen tror jag ....Hoppas det ivarjefall .Så jävla drygt alltså ...Det finns säkert en del som läser min blogg o kanske ser mig som en dryg jävel men vet ni vad det skiter jag i för ni är inte tvungna att läsa den ?Kanske blev det ett rörigt inlägg , men som jag ser det är det viktigast att jag själv fattar det för jag använder mest bloggen som en dagbok , som jag kan blicka tillbaka ibland .Kram på mig själv o mina läsare ha det gott vet jag , ta väl hand om er o era kära .Imorgon är det minsann lucia

Av veronika wall - 10 december 2013 21:00

Nu börjar vi närma oss julafton med stormsteg , det var ju fasiken vad tiden rinner iväg .Dagarna bara susar förbi en liksom .??? Idag hade jag jullandgångar på beställning på jobb slänger ut en bild på det , ser det inte lite gott ut, så säg hehe .Nu äntligen sitter jag i soffan o slöar trött som fan är jag , funderar redan nu på att gå o lägga mig .Det är ju trots allt en ny dag imorgon ???????

Av veronika wall - 9 december 2013 19:21

Ja jag har inte så värst mycket att skriva om just nu för min hjärna är tiltad för tillfälligt haha .Jag funderar på att ta tag i mitt fotande igen det är så himla kul att ta bra bilder ,vi får väl se .Livet rullar väl annars på som vanligt med jobb o barn o skola hehe .Lägger ut en bild jag tog precis ,jag tyckte faktisk att den blev rätt cool . Natti natti En liten bit i taget och du kommer långt........ Ja jävlar vilket tradigt inlägg det blev mohahahaha puss po er.

Av veronika wall - 7 december 2013 20:58

Passat på att avnjuta snön så länge vi har den här.hehe

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards