vonkydonky

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av veronika wall - 1 januari 2014 12:24

Nyår var lugn i år För mannen skulle upp o jobba idag .Rätt skönt faktisk Tänk så många som känner sig slitna idag o mår piss haha helt o hållet deras eget fel .Bättre att dricka med måtta .Men som sagt det är ju upp till var o en .Hoppas ivarjefall alla där ute hade det trevligt o att allt gick lungt o sansat till .Själv har jag väldigt dåliga minnen från min barndom mina föräldrar vara alkoholister o då kan ni kanske tänka er hur fuckt upp mina upplevelser har varit såna här dagar .Men men nu är jag vuxen o kan själv välja min miljö hehe Jag vart lite orolig för min son inatt Ungdommarna hade hade visst druckit o sonen min hade gått hem för att sova vid halv tolv för att han sagt han vart trött men enligt polarna till honom så hade han druckit en hel del så även dom .Jag är ivarjefall fall glad över att han kom hem välbehållen Dom flesta har väl varit unga o dumma Hoppas bara nu detta var en engångs grej .Jag har pratat lite nu i morse med honom o han är ok .Jag har vatt så himla orolig hela natten så jag har fan inte sovit i natt vi kollade till honom men jämna mellanrum hela natten .Min två åring var så trött så hon snarkade igenom allt smällande Men tjejerna 8 o 9 år kollade på allt smällande dom tyckte det vart jätte fint men den ena vart lite rädd när det smällde som värst .Sedan skålade vi in det nya året tillsammans men deras barn champagne hihi Nä nu ska jag mysa med lillstumpan så vi får väl höras senare kram

Av veronika wall - 1 januari 2014 12:23

Nyår var lugn i år För mannen skulle upp o jobba idag .Rätt skönt faktisk Tänk så många som känner sig slitna idag o mår piss haha helt o hållet deras eget fel .Bättre att dricka med måtta .Men som sagt det är ju upp till var o en .Hoppas ivarjefall alla där ute hade det trevligt o att allt gick lungt o sansat till .Själv har jag väldigt dåliga minnen från min barndom mina föräldrar vara alkoholister o då kan ni kanske tänka er hur fuckt upp mina upplevelser har varit såna här dagar .Men men nu är jag vuxen o kan själv välja min miljö hehe Jag vart lite orolig för min son inatt Ungdommarna hade hade visst druckit o sonen min hade gått hem för att sova vid halv tolv för att han sagt han vart trött men enligt polarna till honom så hade han druckit en hel del så även dom .Jag är ivarjefall fall glad över att han kom hem välbehållen Dom flesta har väl varit unga o dumma Hoppas bara nu detta var en engångs grej .Jag har pratat lite nu i morse med honom o han är ok .Jag har vatt så himla orolig hela natten så jag har fan inte sovit i natt vi kollade till honom men jämna mellanrum hela natten .Min två åring var så trött så hon snarkade igenom allt smällande Men tjejerna 8 o 9 år kollade på allt smällande dom tyckte det vart jätte fint men den ena vart lite rädd när det smällde som värst .Sedan skålade vi in det nya året tillsammans men deras barn champagne hihi Nä nu ska jag mysa med lillstumpan så vi får väl höras senare kram

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Veronika

Bildarkiv

video

RSS

Bilder

Bilder  


Ovido - Quiz & Flashcards